Liten snupp + liten spire =) Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Hei... Har tatt en ny proverakur og venter på mensen... Er i dag på dag 6 etter avsluttet proverakur og ingen mens foreløpig! Begynner å bli bekymra for at det ikke kommer noe... Noen som kan hjelpe, hvilken dag fikk dere blødning?? Har hatt sånn rar litt "hoven" følse innvendig etter at jeg begynte kuren. Har gått på provera før, hvor jeg fikk blødning...
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. januar 2009 Ingen som kan svare meg?????????????
Juwel Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Hei. Jeg pleier å få mens på på 1-3 dag etter avsluttet proverakur. Lykke til!
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 Takk for svar! Uff jeg er på dag 7 i dag etter avsluttet kur. Har gått på provera 2 ganger tidligere og da har jeg fått ordentlig bløsning før dag 7. I går ble jeg hoppende glad for jeg trodde det kom, også var det bare spotting! Bare lurer på om det kan ha noe med at jeg to dager før jeg startet på provera så spottet jeg også!? Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min jeg. Er så utrolig frustrerende og ikke ha noen ting å foreholde seg til!!! Blir jo smårar av dette her. Skal til gyn i april, er vel bare å håpe at hun kan hjelpe meg! Ønsker meg så veldig en liten søster eller bror til lillemor. Er utrolig takknemmelig for at jeg har verdens beste datter, bare håper hun slipper å ble enebarn! Også begynner det å bli slitsomt at alle spør hvor det blir av nr 2, de skulle bare vist!!!! Uff, måptte bare få ut litt frustrasjon, er skikkelig lei i dag!
Moggi Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Jeg fikk også Provera i fjor, men det funket ikke på meg... Spurte om da heller Primolut som jeg hadde av erfaring bedre forhold til. Mensen kom på klokka bestandig på Primolut:D Men det er jo foskjellig på hvordan kroppen vår reagerer på på alle disse hormonene vi tilsetter oss
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 Nå har jeg jammen fått mer en spotting! Så det skjer heldigvis ting, vil ikke kalle det sånn skikkelig mensen blødning, men det tar seg opp! Og jeg er veldig glad Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå