Gjest Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Selv liker jeg best 3mm-eller helt skalla menn, samboeren har hår da, men lipper seg vanligvis helt kort.... Nå har han "spart" litt og jeg får SPADER!!! Værste jeg vet er nemlig menn med krøller eller langt hår... Skikkelig turn off for meg...så nå skal han maskinsklippes om han vil eller ei...hvis ikke så skal jeg klippe av meg mitt lange hår som han setter slik pris på.. Synes han har så pen hodeform og får så MYE finere trekk når han er helt kort i håret og har tatt skinnskjegget sitt...nå ser han ut som en BUSEMANN!!! FYSJ!!! Han som er så fin når han har klipt seg....snufs....MANNFOLK!!!
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 For meg spiller det ikke så stor rolle egentlig, men menn med begynnnede hårtap,(kraftige viker og måne) kler en kort-kort sveis best, evt barbert.
hamsterpia Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Kommer helt an på mannen. Noen kler kort-kort best, mens anfre ikke ser ut som om de er alvorlig syke med slik maskinklipp. Mannen min ser best ut med litt sånn midt i mellomsveis.
hamsterpia Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Oi..kom med en "ikke" for mye der. Det skulle stå at de ser alvorlig syke ut med maskinsveis, ikke at de IKKE ser syke ut...
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Min begynner å bli veldig tynn på toppen, og kompenserer med å klippe resten skikkelig kort (type 2 mm eller så). Heldigvis så kler han det, og jeg synes han er riktig så kjekk :-)
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 Sant nok, noen kler det overhode ikke, men min gjør det. Han har tykt hår og ikke noe svære viker/måne. Jeg liker ham rett og slett ikke med hår på huet..hehe....sånn fysisk i hvertfall. Han er en pen mann når han har snaua seg, og det er deilig å kose på en skikkelig kortklipt skalle.
cherry coke Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Spiller ingen rolle igrunn, men jeg må nok si at måne og hentesveis er lite pent=)
Gjest yrild Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Er også svak for nesten skins :-) men det kler ikke mannen min, så ham liker jeg både med kort hår og vakre krøller!
Mrs. Bouquet Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Kort er ok. Skalla er fint på de som ikke er for spinkle.
♥Cherrypie♥ Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 samboer har alltid hatt litt kort hår, trimmer med sånn klipper, hehe så er d jeg er vant med men liker når det er litt mer og med en kul sveis eller noe..men langt hår er verre enn skalla altså! men tror ikke jeg hadde falt for en med blank skalle forde..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå