Gå til innhold

"Stay with me... Dont fall asleep to soon... The angels can wait for a moment..."

mispire

Anbefalte innlegg

Jeg valgte abort.... Var i min egen lille boble fra den dagen jeg fikk UL og fikk vite jeg var 7 uker på vei til den dagen jeg skulle nedover å få den første pillen som stoppet hjertet på fosteret... I bilen på vei ned til sykehuset ble en sang spilt... refrenget brant seg fast....

.......Stay With Me Don't Fall Asleep To Soon The Angels Can Wait For A Moment

(They Can Wait For A Moment)

Stay With Me Don't Fall Asleep Too Soon The Angels Can Wait For A Moment......

To dager senere var jeg på i bilen på vei ned til sykehuset igjen... så kommer den samme sangen på radioen igjen... og tårene bare strømte på.... alt jeg hører er refrenget....

.............Stay With (Im Gonna Stay, Listen) Me Dont Fall Asleep Too Soon (Im Gonna Try Not To) The Angels Can Wait For A Moment (They Can Wait Man, I Swear)

Stay With Me Dont Fall Asleep Too Soon The Angels (Im Gonna Hold On) Can Wait For A Moment.............

Da var d for sent...

(link til sangn.. hør på den.... )

http://www.youtube.com/watch?v=OUhUXUesJQw

Trykket i brystkassen og tårene kommer hver gang sangen spilles...

Fortsetter under...

her er noen av mine sanger, jeg valgte også abort. Og skulle ønske jeg ikke hadde tatt det valget, det var kanskje den beste utveien føltes det som der og da, men nå i ettertid er det noe som mangler, en klump i brystet mitt som verker etter den lille jeg valgte bort :(

Men jeg prøver å ikke tenke for mye på det, det er bare vondt og savn og tomhet. Prøver å se fremover og tenke på alle positive ting jeg har i livet mitt og at jeg får muligheten senere..

Dette er noen av de sangene jeg hørte på i tiden med aborten. De er fine, men triste.

1. Baby Mine, Allison Krauss

2. I give you to his heart, Allison Krauss

3. This womans work, Kate Bush http://www.youtube.com/watch?v=Hm901CXujEg

Noen andre som har sanger som er spesielle?

Klem

Hei

Jeg begynte å gråte når jeg hørte Baby Mine av Allison Krauss, den er nydelig, men bringer fram så mange minner.

Her er et par sanger jeg liker veldig godt, og som er spesielle for meg og kanskje andre som har tatt abort eller vurderer å gjøre det.

Disse sangene har vel ikke direkte noe med abort å gjøre, men de er veldig rørende alikevel.

Martina McBride - Gods Will

Martina McBride - Concrete Angel (en trist sang og video om ei lita jente som ikke har det så bra hjemme)

Martina McBride - Anyway (en sang om at du må tørre å ta sjanser å gjøre som du vil, selv om du ikke har en garanti for hvordan det vil gå)

De fleste av disse sangene finnes på youtube med original musikkvideo.

Annonse

MissMyAngel: Jeg har prøvd å sende deg PM, men får bare en feilmelding uansett hvordan jeg prøver!

Har ikke glemt deg... hvis du føler for det må du gjerne sende flere meldinger, hvis du har noen følelser som vil ut. Jeg skal lese dem og prøve å svare igjen.

Sangen var fin :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...