Gå til innhold

Noen som har en bra samle-cd m "gode, gamle" barnesanger å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å gå til innkjøp av noen cd'er m barnesanger til snuppa nå, siden hun gliser bredt og åpenbart syns d er god underholdning når jeg stemmer i en liten trudelutt for henne. I og m at min sangstemme ikke er allverdens, syns jeg hun fortjener å høre noen sanger son faktisk holder tonen i riktig leie også;)

Så, derfor, noen som har noen gode samlecd'er å anbefale, m fine barnesanger på? ("gode, gamle" sanger, IKKE nye, anmasende teknofiserte teletubbiesaktige slitsomme sanger/smurfehits;)

Forslag mottas m stoor takk fra sangfuglen uten sangstemme=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå kan jeg plutselig ikke finne den,så vet ikke nøyaktig hva den heter.

det er en samle cd med prøysen`s barnesanger,den er veldig populær her,også er den så koselig å høre på:)

Skrevet

hei :-)

synes barnaplata til Janicke Kruse er kjempebra (tror det er med stabsmusikken?) mange av de gamle fine sangene med fine og morsomme arrangementer!

Skrevet

Jeg hører nesten bare på: BARNAS VISER 1 + 2 + 3..... med Rolf Just Nielsen..... Den har alle de gode gamle sangene også er det et barnekor som er med å synger...... veldig koselig synes jeg hvertfall. :-)

Skrevet

Tusen takk for tips, jenter:) Da skal jeg sjekke ut utvalget på platekompaniets nettbutikk, så får vi endelig noen sanger uten sure toner også;)

Skrevet

Tusen takk for tips, jenter:) Da skal jeg sjekke ut utvalget på platekompaniets nettbutikk, så får vi endelig noen sanger uten sure toner også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...