Lady-alice Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 i dag(fredag) når jeg satte inn progesterone gel så fikk jeg vondt jo lenger inn jeg førte den.føltes oxo ut som om det var fullt der inne oxo..hmmm??? Er det normalt?? begynte å bruke gel på mandag .innsetting av gullegget var på onsdag noen som kan svare på dette..(kanskje av egen erfaring) klem
MK73 Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Akkurat det har jeg ikke opplevd. Du er ikke bare litt hoven, da? Det å bli hoven i underlivet er en vanlig bivirkning av graviditet, så da kan det jo hende at du reagerer sånn på hormonene? Jeg har nesten alltid vært litt sår de første dagene etter uttak og innsetting. Lykke til med rugingen!
Tellefanten Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Det kan stemme at det kan føles litt fullt der inne. Dette er fordi crinone samler seg som en ball rundt livmorhalsen. Det er helt normalt og skal være sånn. Etter negativ test hos meg kom det ut en klump på størrelse med en golfball. At det føles litt vondt eller ømt kan være fordi crinone gjør slimhinnen mer ømfintlig og små blødninger er ikke uvanlig. Har kun brukt crinone en gang, syns det var så ekkelt at jeg nektet å bruke det flere ganger. Jeg får isteden progestan kapsler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå