Gå til innhold

Hodepine og mageknip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

noen andre som har hodepine og mageknip?

Jeg plages hver dag. Blir trøtt og slapp av det. Drikker mye hele tiden for å holde hodepinen i sjakk. Drikker ikke kaffe, og spiser vanlig men har mye oppblåst mage og magevondt.. plagsomt..

Skrevet

hei;)

Sånn har jeg også det, jeg har vondt i magen og får mageknip med jevne mellomrom. Det er ifølge legen helt normalt. For det er mye som skjer i magen nå, livmora vokser +++. Oppblåst mage og mye luft har jeg også, det er kjedelig, men er folk som har større plager enn oss, så er ikke verdens undergang. Men får du feber i tillegg til magesmerter ville jeg gått til legen. Jeg gikk til legen med smerter i mage og feber, og fikk god oppfølging, ble sendt på sykehuset og fikk en ultralyd, og fikk beskjed om at alt var bare bra:)

Skrevet

Jeg har ikke hatt hodepine (enda), og håper jeg slipper unna. Har migrene, og er veldig spent på hvordan den blir utover i svangerskapet. Om den kommer til å bli helt borte kanskje...? Men mageknip har jeg av og til ja! Men det verste er all luften jeg har i magen, går jo og promper hele tiden, jo! ;-) Og det er ganske slitsomt når man er ute blant andre folk, må jo prøve å la vær å prompe da liksom....

Skrevet

He he.. godt å høre at det er andre som promper mer enn vanlig! :)

Skrevet

Hehe, må si meg enig her! Mye luft her også, ikke hatt så mye mageknipe da, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...