Xena73 Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Leser noen innlegg der flere skriver at de har lagt masse på seg når de har gått på Pergo! Er det tilfelle for dere her inne som har gått på det også? Opp til 10kg skrev noen:-/ Hva sier dere?
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har også lest det. Men selv kan jeg ikke merke at jeg har lagt på meg noenting. Vet ikke hvor lang tid etter kuren man i såfall legger på seg.. Avsluttet kuren for snart to uker siden. Og alt er helt fint her:) Kan hende at man legger på seg hvis man går på mange kurer kanskje...? Også er det vel sikkert individuelt også. Siden man kjører innpå med mengder med hormoner, kan det jo bli en ubalanse i hormonsystemet.. Virker ikke som at det er så ekstremt mange som legger på seg da! )
Kristineee Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har lagt på meg litt, men det kan jo også være julen? Uansett blir jeg veldig oppblåst i magen og føler meg som ei stappa pølse. Blir også skikkelig prompete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå