Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 n har vært kvalm siden onsdag morgen. Brekker seg både av mat og ellers. Hun kastet opp i går kveld og i dag tidlig, ganske mye begge ganger. Hun har ikke hatt noe tegn til diare. Hun virker i perioder veldig veldig slapp, men kvikner til og leker litt innimellom. Hun har hatt litt feber, men ikke mer enn 38,3 på det meste. Hun kjennes hele tiden ut som om hun er kokvarm, men når jeg tar tempen på henne viser det seg at hun ikke har feber (dette hadde skjedd i barnehagen tidligere i uka også. De var på vei til å ringe oss fordi de trodde hun hadde feber men termometeret viste bare litt over 37 grader). Hun virker sutrete og plaget og går hele tiden og småbrekker seg. Hun våknet nettopp og skrek intenst, skikkelig smertegråt og sa at hun hadde vondt i hodet. (Hun er bare 20mnd og ikke veldig erfaren i verken kommunikasjon eller lokalisering av smerte, så jeg er ikke hundre prosent sikker på om det er hodet hun har vondt i. Men hun sier ihvertfall det, jeg prøvde å spørre om det kanskje var i munnen, men det nektet hun for. ) Jeg tenkte liksom med det samme at det var omganssjuken, men er det ikke da litt rart at hun er så kvalm hele tiden uten å ha løs mage? '
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg hadde nok kontaktet lege med en gang!!!
selma07 og engel Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Høres veldig ut som da mi fikk urinveisinfeksjon.. Ta kontakt med lege!! Gi henne nok veske!!! 5 ml hvert femte minutt anbefales når de kaster opp!!
--{--{-@solstråle Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 du må fortelle hvordan det gikk på legen...så greit å vite hva dette kan skyldes.. God bedring til jenta di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå