Dronningen! Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Klarer jo ikke å gå en hel kveld i de fine nye skoene mine i silke med strass-sløyfe på... Jeg har aldri skjønt temaet her inne- hva er det egentlig?
Piri Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Ta på fuktige strømper inni og gå i dem noen timer.
It's all about me Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Det er vel bare skinn som kan blokkes ut, og stoffsko fikser jo oppgaven selv. Syntestiske sko tror jeg har kommet for å bli i den størrelsen. Og temaet her inne er "Alt og ingenting".
Dronningen! Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2009 Takk for tips og hjelp... Gnagsårplaster er kanskje tingen?
Dronningen! Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2009 Da blir det våte strømper i skoene resten av uken..... Tusen takk Piri:o) Ps: Lukter det surt av peisen ennå?
Piri Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Nei. Det hjalp å fyre opp. Så sikkert vanvittig teit ut utenfra i og med at det var 20 varmegrader og skyfri himmel:) Burde jo kunne tenkt så langt at det var pga av sot, men det er kanskje å forvente for mye av min lille oppblåste ert. Men nå har jeg faktisk 3 meget overmodne pærer som ligger å stinker ekkelt, søtt og litt sånn død-aktig, på kjøkkenbenken. Har du noen råd mot det?
Dronningen! Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2009 Pæresyltetøy eller komposten? Bra jeg kunne være til hjelp:o)
hundemamma ♥ Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 Syntetsko kan IKKE vides ut samme hva man gjør. Noen produsenter bruker faktisk syntetmaterialer bevisst i deler av sko for at skoene ikke skal gi etter eller miste fasongen. Dette gjelder f eks lining (innsiden) på sko med tynne remmer fortrinnsvis sommersko da man som regel er mer fuktig på foten og skoen lettere vil bli for vid f eks foran om remmen sitter der. Stoffsko som er linet gi heller ikke etter men det kommer også an på vevingen av stoffet.
hundemamma ♥ Skrevet 23. januar 2009 #10 Skrevet 23. januar 2009 Glemte få med tipset mitt hehe Glatte, tynne strømer oppi skoene får de til å sitte løsere rundt foten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå