Gå til innhold

Tips til billig bhg sovevogn...?Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor en kan finne? sett på finn men alt er jo så dyrt, er det billig i sverige? Sett tilbud på barnas hus på carena men den kan man ikke legge helt ned... tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes vognene fra Simo og Brio er gode sovevogner. Og hvis den bare skal brukes i bhg er vel ikke farge og design så nøye.

Hvis du f.eks søker på finn.no etter SImo kan du finne vogner som koster mellom 500 og 1000 kr. Tror ikke du får det billigere enn det. Gjorde et lite søk nå, og fant flere som jeg synes kunne brukes som sovevogn i bhg i den prisklassen.

Skrevet

Er enig med smula;) Ville ikke gått for en fancy 3 hjuling til barnehagebruk. Børsta selv støvet at den gode men trauste simoen min når lillemanne skulle begynne i barnehagen. Den praktiske 3 hjulingen som jeg hadde kjøpt var udugelig som sovevogn, fordet at han ikke kan bevege seg og snu seg slik som han vil...det kan han nemmlig i simoen.

Skrevet

min sover bra i carena vogn. god plass, hode er litt opp, det er ikke mye, veldig fornøyd.

Skrevet

Enig med Smula. Vi fant en brukt Simo bagvogn på finn.no. Veldig fornøyd med kjøpet. Vogna er solid og romslig. passer utmerket som sovevogn i bhg. Ble ikke så dyrt heller.

Skrevet

Det blir OFTE gitt bort eldre barnevogner på finn.no!

Følg med der på "gis bort" siden,så får du en gratis;-) Eller heng opp en lapp på helsestasjonen eller i butikken.Mange har en gammel vogn stående i garasje eller loft,som ikke er i bruk.Men sånne vogner er jo knall som sovevogner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...