Gå til innhold

Hvor mange opplever virkelig trass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og da mener jeg TRASS. Har tidligere trodd at tass var at ungen protesterte litt og krangla litt av og til, men har de siste dagene opplevd trass på ordentlig. Har slått det opp i barnets helse boka og der står det et eget kapittel. Han blir rasende, slenger seg ned hyler og sparker vilt rundt seg for bitte små bagateller. Det står at det bør ignoreres,og det har vi prøvd, men han har hylt i opptil en halvtime. Håper virkelig dette ikke varer lenge. Han har vært syk en uke nå, og vi hadde håpet at dette kom av frustrasjonen med å være syk, men nå har jeg mine tvil... Mang som opplever dette eller? Han blir tre om noen måneder, og det er helt "etter boka" at det starter da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er også slik innimellom nå... hylgriner osv når han ikke får viljen sin... jeg har begynt å praktisere nannymetodene... bruker ikke timeout da, men setter han på rommet, forklarer hvorfor og at der får han sitte til han skal være snill og slutte å tulle... noen ganger tar det lang tid, mange ganger inn og ut av rommet... andre ganger tar han seg sammen med en gang.

Skrevet

sånn er min og..håper det går over snart..

Skrevet

Trass, ja. Det er vi veldig kjent med her. Begynte for alvor da han ble 2 år her. Det går i perioder, men er blitt bedre. Konsekvent, konsekvent, konsekvent her + ignorere dårlig oppførsel.

Trodde virkelig jeg skulle bli gal for en liten stund siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...