Gå til innhold

Adam og Eva, Toni & Guy, Alex..........hvilken frisør i Oslo? Er det store prisforskjeller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal klippe, farge, stripe, hele pakka..........for første gang på 2 år!!!! Noen med tips til hvilken frisør???

Skrevet

Jeg tror jeg har vært mest fornøyd med Tony& Guy og minst fornøyd med Adam og Eva (men har kun vært i Arkaden og klippet meg, og det var lenge, lenge siden). Alex er også veldig bra altså:) Husker ikke prisforskjellen, men vet at hos T&G så har de forskjellige prisnivåer, kommer an på hvem du klipper deg hos

Gjest Siklerotte
Skrevet

Av kjedefrisører så vil jeg si Studio Alf eller På Håret (aller helst sistnevnte...)

Aner ikke om det varirer i pris, men sikkert litt.

Skrevet

Tusen takk for tips!!!!

Jeg synes også Alex er veldig bra (fantastisk service!), men ser at filialen på Grunerløkka er konkurs:-(. Studio Alf og På Håret har jeg ikke hørt om, det skal jeg sjekke, tusen takk!!!!

HI

Skrevet

Alle frisørene fra filialen på grunerløkka (alex) er flyttet ned til avd. på Oslo City:) Så du treffer de samme frisørene der. Jeg har jobbet der en gang i tiden så anbefaler de jeg da (ikke partisk i det heile tatt-hehe).

Skrevet

Jeg anbefaler Perry på Tjuvholmen (Aker brygge). Spør etter Camilla. Hun blir brukt i en del blader osv., og er knallflink!

Jeg har dårlig erfaring med Adam & Eva i hvert fall. Toni & Guy har jeg hørt mye positivt om, men vet det er veldg dyrt. Samme gjelder La Bionda´, dyrt, men veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...