Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Skal klippe, farge, stripe, hele pakka..........for første gang på 2 år!!!! Noen med tips til hvilken frisør???
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg tror jeg har vært mest fornøyd med Tony& Guy og minst fornøyd med Adam og Eva (men har kun vært i Arkaden og klippet meg, og det var lenge, lenge siden). Alex er også veldig bra altså Husker ikke prisforskjellen, men vet at hos T&G så har de forskjellige prisnivåer, kommer an på hvem du klipper deg hos
Gjest Siklerotte Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Av kjedefrisører så vil jeg si Studio Alf eller På Håret (aller helst sistnevnte...) Aner ikke om det varirer i pris, men sikkert litt.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Tusen takk for tips!!!! Jeg synes også Alex er veldig bra (fantastisk service!), men ser at filialen på Grunerløkka er konkurs:-(. Studio Alf og På Håret har jeg ikke hørt om, det skal jeg sjekke, tusen takk!!!! HI
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Alle frisørene fra filialen på grunerløkka (alex) er flyttet ned til avd. på Oslo City:) Så du treffer de samme frisørene der. Jeg har jobbet der en gang i tiden så anbefaler de jeg da (ikke partisk i det heile tatt-hehe).
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Jeg anbefaler Perry på Tjuvholmen (Aker brygge). Spør etter Camilla. Hun blir brukt i en del blader osv., og er knallflink! Jeg har dårlig erfaring med Adam & Eva i hvert fall. Toni & Guy har jeg hørt mye positivt om, men vet det er veldg dyrt. Samme gjelder La Bionda´, dyrt, men veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå