Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Lille jenta mi på 3 mnd har vært en engel i dag, til tross for en tann som plager henne. Vi har vært på kafe med venninner som også er hjemme i permisjon med barn. Så har vi lekt litt og ledd en del når vi kom hjem. Badet i badekaret sammen og kost oss. Og nå har hun lagt seg, uten et pip! Sååå deilig:) I to uker nå har vi brukt opp i mot 4 timer på leggingen hennes fordi hun bare skriker når vi legger henne fra oss(selv om hun var tydelig trøtt). Fant ut at det er trøst hun trenger pga en tann som er på vei opp:) Smørte på Dentinox(?) og da roet hun seg helt og la seg til å sove:) For en deilig kveld:) Nå skal jeg kose meg med litt snop, stearinlys for å gjøre det koselig også en skikkelig jentefilm:) Hva skal dere gjøre på i kveld da jenter?
plastblomst♀♂♂ Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Mannen skal ut med noen kolleger, så blir snart alene. Litt deilig synes jeg. Ungene har lagt seg og jeg skal se på nytt på nytt etterpå. Skal legge meg tidlig, har hatt noen dårlige netter i det siste.
Litjmora Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Vi skal legge små´n nå, og så lage fajitas ^^ og se nytt på nytt. Kanskje en film etterhvert, men bonaqua, popcorn og litt sjokolade.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Ja, d er deilig å være hjemme m baby! Snuppa er straks 3,5 mnd og idag har vi bare kost oss inne mens d sluddet utenfor:) Nå ligger hun og sover så søtt på skinnet sitt i sofaen ved siden av meg og jeg skal bare kose meg og se på tv, spise litt sjokolade og dele en flaske vin m min kjære:) Deilig å være uthvilt og full av energi når fredagskvelden kommer!
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Snuppa la seg klokken halv syv ikveld og sovnet nesten med en gang - hun er så flink når hun skal legge seg - blir 4 måneder i neste uke Sambo er ute med gutta, så nå koser jeg meg med litt rødvin, TV og DIB. Deeeeilig.... :-D
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2009 Jeg er alene jeg også, sambo er på besøk hos broren sin.. Ååå, fikk skikkelig lyst på et glass hvitvin nå når dere forteller om det.. Ikke har jeg noe ståendes her heller.. Bare jægermeister som sambo har, fysj.. Nei jeg får kose meg med appelsinjuicen min jeg:)
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Lille prinsen min sovnet også tidlig i kveld, og mannen er ute med kamerater. Så det ser ut som det er flere mødre som koser seg i sofa kroken i kveld ;o). Jeg skal slappe av, se på TV, og sove mest mulig, lille prinsen har problemer med å sove hele natten, men jeg er optimist i kveld. Nyt fredagskvelden, mens våre små troll sover )
sena Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 hei hei. jeg lurte bare på hvor mange uker jenta di er? lille mann blir 14 uker imorgen og fikk 3 mnd vaksinen på ons. han har vært kjempe fin å legge på kvelden, men siden han fikk vaksinen, har han gråtet masse før natten. vil ikke ha melk og bleia er tørr. ønsker bare kos. kan det kanskje være tenner? synes det er så vondt å høre på ham.når ble din bedre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå