Gå til innhold

Priser på nye TFK!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joggster City (fire hjul) 589,-

Joggster X-sport 549,-

Joggster X Twist 569,-

Babybagen 189,- prisene er i eur såklart.

Fikk akkurat en annen vogn sendt opp fra Storchennest, de sender i alle fall til Sverige, vet ikke om de sender til norge. De sendte med en katalog hvor prisene sto :-) Bra service og rask levering. mailadressen er:

[email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er forskjellen på disse vognene, ift de "gamle" variantene? Har du bilder?

Skrevet

Var en tråd med en link til brosjyren her om dagen, desverre står det ingen mål i min brosjyre heller.. Tror det er samme som jeg har i papirform her, så om noen vil ha andre priser fra denne så har jeg det :-)

http://www.barnimagen.com/forum/thread/139460155

Skrevet

Mangler du en 0 bak de prisene eller?

Skrevet

Les innlegget da.... "prisene er i eur såklart".... ;-) men legger du på en null så blir det nok ca prisene som blir i Norge,ja :-)

Skrevet

Jeg frykter for at de nye vognene får langt mindre mindre sitte- og liggemål.

http://www.oskars.de/fileadmin/probaby.de/pdf/proBABY_Katalog_2009.pdf

I brosjyren står det nemlig;

Wanne oder Sitz, sie ist ein optimaler Begleiter Ihres Kindes

von 0 bis 18 Monaten.

De gamle holder jo til unger som har passert både 4 og fem år, mens de nye vognene ikke skal holde til lengre enn til 1,5 år???

Skrevet

Det betyr:

Babybagen, som også kan bli en vendbar sittedel, kan brukes fra 0-18 måneder.... Hovedsetet, det framovervendte sportsvognsetet som man bruker ETTER at barnet har vokst ut av babydelen, håper jeg er like stor og romslig som den gamle :-)

Så jeg tror ikke du har så mye å frykte..

Skrevet

Her på sørlandet kostet den gamle 5290,- og den nye skal koste 5999,- da er fremhjulet og bremsene blitt utbedret.

de gamle så jeg var priset ned til hele 4999,- nå...en litt beskjeden prisreduksjon kanksje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...