Gå til innhold

Tegn på svangerskap?

ønskebarn3

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har den siste uken hatt ulike symptomer som gir meg et håp om at jeg kanskje kan være gravid. Det begynte med vond korsrygg, så kjente jeg etterhvert i tillegg ømhet og strekk i magen, som ved en anledning også strålte ned mot låret. I tillegg har jeg to ganger kjent et lynende stikk i skjeden. Noen som har opplevd noe av dette før? Kan dette være symptomer på svangerskap? Går det ann å ha slik type smerter under eggløsning? Smertene har vært mer eller mindre tilstede i ei uke nå. Forventet mens er en av de siste dagene i januar. En uke er så lang tid når man venter på å ta en test!!

Fortsetter under...

samme her.. hadde alle mulige rare symptomer jeg aldri har hatt før.. allikevel kom mensen.. :( var nok bare kroppen som starter opp igjen selv etter at p-pillene er ordentlig ute av systemet.. kan jo ta langt tid sånne ting..

vi får bare være tålmodig og prøve videre :D

• 4 uker senere...

Annonse

Hei. kjenner til symtomene. men e utrulig usikker her jeg sitter..

Mistet 6 januar. å nå trur jeg jaggu at d er noe nytt på gang.. nettopp hatt eggløsning, å har bynt å få mye utflod å slim, samt sting å ømhet nede på venstre side i magen. å luftsmerter på kveldene å natta.. Er redd d er noe jeg innbiller meg. men vi håper d e klaff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...