Tellefanten Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #76 Skrevet 4. februar 2009 Takk takk alle sammen. Uff det var mange spm på en gang. Skal se om jeg har fåt med meg alt. Har ikke hatt en så god følelse siden jeg ble gravid med tvillingen. Har vært gravid noen ganger og mistet, både sa, ma og kjemisk. Har ikke noen symptomer i hele tatt, hadde ikke det sist svangerskap heller, jeg bare visste det. Vet ikke hva det er, kvinnelig intuisjon er det ikke noe som heter det? Fikk beskjed av legen etter innsett at nå er du gravid, og det har jeg annsett meg som hele tiden. Nå er det bare å komme seg helskinnet til første ul og det skal selfølgelig gå greit. Har stor tro på å tenke positivt for å oppnå ett positivt resultat. Det jo bare 2 dager til ES76. Får du svar samme dag? Når det gjelder eggdonasjon så er ikke det tillat i norge så vidt jeg vet. Så synd at mange her har testet neg, men sånn er nå engang denne karusellen, det vet jeg alt om. Håper jeg fikk svart alle. Ekstra leit for deg apriljente-66, vi to har jo vært i dette gamet og fulgt hverandre en stund. Du husker meg sikkert ikke for jeg har skiftet nick. Ble for lett gjenkjennelig. Takk nok egang til alle sammen, kommer til å følge dere fremover. Bytter ikke til noe annet forum før jeg ser at det er liv der inne. Brent meg på den før. Lykke til !
ES76 Skrevet 4. februar 2009 #77 Skrevet 4. februar 2009 Hei- Jeg får nok ikke svar samme dag - tenker ta prøven i byen på Fürst. Regner med at jeg uansett til da vet om jeg er gravid eller ikke;) Klarte jo selvf. ikke å holde meg og tok en test nå...CB. Sterk vannrett strek - men en tynn, tynn vertikal...er det vanlig? Tror jeg har holdt den under lyset 100 ganger nå - og joda, det er en tynning bak der...Kan jeg være gravid selv om den vannrette var veldig sterk?
Tellefanten Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #78 Skrevet 4. februar 2009 Men du er jo bare på rugedag 10, så dette syns jeg høres positivt ut. Testet du med morgenurin? Den vannrette streken ser lik ut uansett og har du en svak loddrett så vil jeg si som så mange andre før meg: En strek er en strek. Vil ikke skuffe deg, men dette kan gå begge veier, siden du testet så tidlig. Faren for kjemisk er jo alltid der. Vi får håpe den blir sterkere om noen dager. Ville ventet til lørdag med å ta en ny test, hvis jeg var deg. Vet at denne ventingen kan gå på nervene løs, men det er bedre å vente og få ett sikkert svar, enn å teste for tidlig og så bli skuffet. Har du noen symptomer eller noen spesiell følelse for hvordan det går? Krysser alt jeg har for at dette går vår vei.
ES76 Skrevet 4. februar 2009 #79 Skrevet 4. februar 2009 Hmm...nei, testet nå etter jobb...Jeg forholder meg veeldig rolig. Tar sikkert en til i nærmeste fremtid, for å sammenligne (mannen min så også streken, det er NOE der, liksom, men han forholder seg enda mer rolig). Synes det er bedre å vite på forhånd før den kjipe tlf. samtalen til Riksen for å høre at det ikke gikk. Jeg har egentlig en god følelse, satte jo inn et bra egg, og har ikke drukket kaffe eller trent og tatt det med ro siden innsett. Har vondt i puppene, murring i magen (hatt det egentlig hele tiden, særlig på venstre siden), hetetokter om natta, tisser veldig ofte. Trøtt. Er vel egentlig det. Kan jo sikkert komme av hva som helst... Men vi får se, men jeg håper på det beste;) Takk for oppmuntring og råd!
lilleta Skrevet 4. februar 2009 #80 Skrevet 4. februar 2009 Da har blodprøven gitt sitt endelige svar. Jeg hadde blodprøveverdi på 6. Jeg må nå vente på mensen, og bare håpe den dukker opp. VIL bare ikke være gravid utenfor livmor:( Noen som vet hvordan det fungerer dersom kroppen ikke ordner opp selv? Jeg var så redd for denne dommen, skjedde det samme på forrige runde men med en verdi på 8, da kom heldigvis mensen. Takket ja til ny samtale med lege før vi skal i gang med siste forsøk. Uff, ble rotete dette her, men får skylde på tårekanalene. Kjempegodt å høre at du er blitt gravid Tellefanten!!!
roffen Skrevet 5. februar 2009 #81 Skrevet 5. februar 2009 Kjempetrist med alle dere som har testet negativt og gratulerer til dere som er gravide. Jeg er forsatt i "vet ikke land". Fikk bl.prøve svar idag på 98. De mente at jeg sansynligvis har vært gravid og mistet fordi verdiene mine var på 130 sist gang i 2007 og da fikk jeg en gutt mange mnd senere. Skal til kontroll på mandag med nye blodprøver. Lykke til dere som fortsatt venter
Tellefanten Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #82 Skrevet 5. februar 2009 Syns det er helt sykt at de kan si at du har mistet når verdien er så fin. Det er ikke alle som produserer så mye hcg tidlig i svangerskapet. Det er jo ikke så stor forskjell på prøvene dine. Jeg setter deg ihvertfall opp på listen med pos bp, så håper og krysser vi for at det går din vei!
Tellefanten Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #83 Skrevet 5. februar 2009 stinemin bp 2feb svar 4feb Neg Frk.Ella 3feb Neg test RD 13 Lady-alice 4feb ,Neg test RD 13 Lenekatt37pp 4feb msm77 4 fe POS test RD 13 litjpia77oglillegull07 5feb TR RD 11 lilleta 5feb Neg test RD 10 BP RD 12 Hcg 6 Neg frk bulle 5feb TR RD8 roffen 5feb bp RD 15 Hcg 98 POS Tellefanten 5feb POS test hjemme og hos legen RD 13 ES76 bp 5feb Svak pos RD 10 Lissi66 4 feb Neg
frk bulle Skrevet 6. februar 2009 #84 Skrevet 6. februar 2009 Gratulerer så mye med spire,Tellefanten! Fantastisk! Og selvfølgelig masse grattis dere andre med positive tester!! Må si jeg syns at det var noe dårlig uttelling for oss uke 6 jenter,mange som ikke kom i mål.Men sånn er jo dette gamet desverre.. Ja,jeg er glad jeg skal på utredning på mandag,fint hvis de kan komme opp med noen nye forslag til behandlingen.Gleder meg ikke akkurat til å ligge i den sabla stolen igjen,men men.. Nå har vi bestilt oss en Thailand tur som plaster på såret! Trenger noe positivt å glede oss til,så vi får ny energi til siste forsøk! Drar om noen få uker,skal bli HERLIG!
ES76 Skrevet 6. februar 2009 #85 Skrevet 6. februar 2009 Tok BP på Fürst idag, fikk svar der at hcg var på 10. Ringte sykepleier på IVF for litt siden for forklaring, og hun sa at de likte ikke det tallet så godt...kunne bety tre ting; gravid utenfor livmor, at jeg bare har hatt et "napp" - eller at egget mitt bare har festet seg litt sent. Skal ta en til BP på Riksen mandag for å være sikker:/ Men test idag morges, og nå, viser strek. Men allikevel lav hcg...buhu. Hater dette - håper på good news i helgen - en skikkelig sterk strek, kansje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå