Gå til innhold

Rugetråd for oss som skal teste uke 6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å lage en oversikt så kan dere oppdatere etterhvert

stinemin bp 2feb svar 4feb

Frk.Ella 3feb Neg test RD 13

Lady-alice 4feb

Lenekatt37pp 4feb

litjpia77oglillegull07 5feb TR RD 11

lilleta 5feb Neg test RD 10

frk bulle 5feb TR RD8

roffen 5feb

Tellefanten 5feb

Lykke til alle testere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke testet ennå, venter til torsdag. Ingen spesielle symptom, men jeg har en veldig god følelse. Kan vel best beskrive det som en slags ro i sjelen. Denne gangen er det min tur!!!!!!!

Skrevet

hei Tellefanten=)

synes du er kjempe fink å holde denne siden oppatert.

smart å samle alle på et innlegg .

ønsker deg oxo masse masse lykke til...det må være deilig å ha ro i sjelen.

mannen min har det på vegne for oss ....så håper at magefølelsen og roen hans virkelig slår inn=)spennende=)

klemmer fra alice=)---som har sååå lyst å teste men tør ikke:/

Skrevet

Jeg skal ta BP på torsdag...tror jeg skipper test, ødelegger bare spenningen...:/ Har en bedre følelse nå enn sist...håper, håper.

Skrevet

Prøvde å lage en oversikt så kan dere oppdatere etterhvert

Lady-alice 4feb

Lenekatt37pp 4feb

frk bulle 5feb TR RD8

roffen 5feb

Tellefanten 5feb

ES76 bp 5feb

Lykke til alle testere!!

Skrevet

Ingen som har sprukket og tatt en test? Hadde så lyst å teste i dag morges, men klarte å holde meg. Ingen spes symptomer ennå, men er ganske sikke i min sak. Jeg er gravid. Blir spennende å teste på torsdag.

Skrevet

hei....joda jeg har sprukket...i dag på rugedag 13...og testet negativ=(

var morgenurin og likevel blendahvit....=(er sååå lei meg.

har ikke fått mensen/blødning enda..men kommer vel snart den da...

alt håp er vel ute..så og si................

må jo ta en test i morge før jeg ringer til klinikken.

men så lenge det ikke var antydning til et svakt positiv en gang så er vel denne perioden over for denne gang....vil bare gråte...men tårene er vel på pass for fullt da mensen kommer tenker jeg.

lykke til til dere andre...håper du tester positiv på torsdag Tellefanten

Skrevet

Lady-alice 4feb ,Neg test RD 13

Lenekatt37pp 4feb

frk bulle 5feb TR RD8

roffen 5feb

Tellefanten 5feb

ES76 bp 5feb

Lykke til alle testere!!

Skrevet

Uff da Lady-alice det var ikke noe gøy å høre. Håper du er ved godt mot og snart er klar til å gå videre. Vet av erfaring at det fort kan bli noen runder før det klaffer, så det er bare å stå på. Blir en heller dårlig statistikk denne uka ser jeg, hvis ikke resten tester pos, og det gjør de seff ;)

Lilleta: Har du testet på nytt? Du testet jo ganske tidlig så det er jo fremdeles håp.

Tror kanskje jeg må ta en test imorgen, tror ikke jeg klarer å holde meg, men skal prøve å vente til torsdag.

Skrevet

hei:)

jeg er helt ny her! satt inn ett egg onsdag 21januar i Porsgrunn, og testet positivt i dag!!! er så utrolig glad, men alikevel er det så innmari skummelt! livredd for at det skal gå galt.... føler at jeg er i en boble, og der har jeg vært de siste to ukene:) hehe..

jeg testet jo egentlig en dag før tiden jeg, men den var ganske klar og tydelig:) dette er jo utrolig spennende:) foreløpig har jeg ikke så mange symptomer, trøtt og sliten og veldige humørsvingninger...hadde ømme bryst, men det har gått nesten helt over igjen, enda en ting som gjør meg nervøs:(:( hva med dere andre? er dere bekymret?

Skrevet

hei msm77=)

gratulerer så masse...så hyggelig for dere at det ble positiv=)

testet negativ i dag jeg---like langt gått som deg---rugedag13.

satt inn ett egg onsdag 21 januar i porsgrunn vi oxo.kl 1215

men det var negativt i dag da---så nå er det bare å vente på mensen-

den er sikkert forsinket pga progesterone(crinonen).

masse lykke til ...klem=)

Skrevet

Hei, Lady-Alice! Kjipt med negativ test da!! Men det er jo ennå håp, iallefall i et hengende snøre....

Men det spørs vel om sjangsene er røket denne runden. det burde vel strengt tatt bli positivt på dag 13.

Jeg fikk mensen i går på rugedag 11... Kjedelig det og, er selvsagt skuffet, men ikke kjempelei meg. Vet jo at det er vanlig å måtte ha noen innsettinger før alt klaffer.

Håper det går bedre med deg og i neste runde!! :-) Har du egg i fryseren?

Skrevet

hei---den snøre er nok så tynt at det ikke kaldes et snøre en gang=)

mensen er vel rundt hjørnet hos meg oxo kan jeg tenke meg...det er jo helt bedritent(unnskyld meg altså)....ja runden er nok over...det var ikke så mye som et bitte bitte lite tengn til to streker en gang i dag...kun BLENDAHVIT=(

Uff skikkelig kjipt for deg oxo da...=(...huff...det er så synd at det må noen runder til for at det skal lykkes..men sånn er det bare..i nesten alle tillfellene.

joda vi har 3 egg på frys...så håper det ikke tar for langt tid før vi får sette igang med det.vet ikke hvordan prosessen er i den runden..men det får jeg vel svar på i morgen.

er livredd for at eggene ikke klarer opptiningen og at jeg må begynne hele medisineringen på nytt igjen...=(

du da...var dette forsøket frys eller vanlig?har dere event på frys dere da?

lykke til til deg oxo...bedre lykke neste gang---

klem

Skrevet

Lenekatt37pp 4feb

msm77 4 fe POS test RD 13

frk bulle 5feb TR RD8

roffen 5feb

Tellefanten 5feb

ES76 bp 5feb

Nå har jeg fått deg inn på lista og velkommen skal du være. Bra du kommer og drar opp statistikken litt.

Til dere som ikke har testet: Masssse lykke til!!!!

Til dere som har testet neg/fått tr: Beder lykke neste gang!!

Skrevet

takk takk:) satt inn klokken 1300 jeg da, så ble vel kanskje rullet inn rett etter deg:) synd at du testet negativt Lady-Alice:::((( masse bedre lykke til neste gang:)

skjønner ikke hvordan jeg skal takle tiden fremover, er jo p...nervøs:)...

vært gravid en gang før(på egenhånd) da mista jeg sånn ca rundt den tida her... men har heldigvis 18 perfekte egg til på frys.. så alt har gått veldig glatt for oss, og dette er første forsøk:) krysser fingre og tær!!!!!

lykke til dere som ikke har testet enda:)

Skrevet

Leit å høre at du fikk negativ test Lady-Alice! Men det må jo være til stor trøst at du har tre egg på frys!!! Jeg har dessverre ikke fått fryse-egg på noen av mine to forsøk, noe som engster meg stort. Har testet negativt i dag også, blodprøve i morgen, men har ikke store håpet akkurat. Noen som vet hvordan reglene er om donor-egg i Norge???

Lykke til alle resterende testere:)

Skrevet

Rugedag 9 - crinonen kommer ikke ut i samme mengde som sist, og holder seg relativt hvit...Fortsatt ømme pupper - holder motet oppe. Må ikke falle for fristelsen å ta en test! Dammit - hater dette:/

Skrevet

Hallo alle uke 6 jenter! Sitter her på sidelinja og følger med dere alle.Håper virkelig at alle som ikke har har fått TR ennå får positive tester!! Jeg heier på hver og en av dere!!:) For egen del ringte jeg inn den dårlige nyheten til Haugesund-orket ikke gjøre det i går,føltes for ferskt..:( De ville ha meg inn til utredning på kommende mandag,legen hadde visst notert i journalen min at han ønsket å se litt på livmoren min hvis ikke dette forsøket gikk i boks.Lurer på hva han har sett eller har mistanke om?!? Uansett godt at de ikke bare lar ting skure og gå,men gruer meg litt også..Så redd de skal gi meg en "dom" jeg ikke vil ha..Nå har vi bare ett forsøk igjen på statens regning-SCARY!!!:(

Skrevet

Hei, Lady-Alice!

Jo, vi har også 3 egg på frys faktisk! Dette var vanlig forsøk. Blir innsetting i naturlig syklus i mars, neste syklus altså. Veldig fint at det ikke blir så lenge å vente.

Mye venting i denne ivf-prosessen...

Klem

Skrevet

Lenekatt37pp 4feb

msm77 4 fe POS test RD 13

frk bulle 5feb TR RD8

roffen 5feb

Tellefanten 5feb POS test hjemme og hos legen RD 13

ES76 bp 5feb

Bra du heier på oss frk bulle. Ja nå må resten også få pos test. Så bra at de vil utrede deg mer før neste forsøk. Skjønner at du syns det er skummelt, men det er jo positivt som du sier at de ikke bare lar det skure og gå. Jeg har hatt mange innsettinger og har ofte følt at de kunne sjekket litt mer, isteden for bare å følge det samme opplegget gang på gang. Nå har det heldigvis klaffet på dette forsøket, så nå er det bare å vente på første UL og håpe alt ser bra ut. Hater all denne ventingen, men nå har vi ihvertfall noe å se frem til.

Skrevet

Hva er det jeg leser, Tellefanten? Har du testet positivt???! Det har jeg ikke fått med meg. Så fantastisk, da! GRATULERER så mye:-)

Skrevet

Gratulerer Tellefanten:):) nå er vi i samme situasjon, enda mer venting...

hvor fort har du merket at ikke det har gått de andre gangene? har du rukket og teste positivt før, og så "mista"? tenker altfor mye nå, er vettaskremt:):)hehe. men veldig veldig glad oxo:)

Skrevet

hei hei Tellefanten=)

Gratulerer såå masse med positiv test..så utrolig gøy=)

ønsker deg all hell og lykke videre...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Testet altså negativ i dag oxo jeg da=(

så da ringte jeg til klinikken.

skal ringe inn mens i mars og da begynner jeg på noen tab som heter prognova(nå husker jeg ikke helt hva de het)

Det er så synd at porsgrunn skal pusse opp i 3uker i mars så da blir det vel ikke no ny innsetting på meg før uti april tenker jeg....uff laang ventetid..synes jeg da...=(men men må jo bare gå det som alt annet.

Lykke til damer...

klem

Skrevet

Fryseforsøk Nordica (ass.hatching) 1 -8 delt og 2 3-delte - Negativt.

Dette er mitt 8. negative forsøk. Har ett strå igjen på frys med 2 egg..men vurderer snart eggdonasjon med unge friske egg.

Mine har vært veldig bra hele veien, og slimhinnen har vært tykk og god.

Lurer på hvor man skal finne motivasjon til å gå videre..?? Noen forslag?.

dobbeltsukk...

Skrevet

Gratulere Tellefanten:) Du var jo overbevist hele tiden - utrolig bra!

Jeg tok feil, skal ikke ta BP før fredag. Brr...:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...