Gå til innhold

Rugetråd for oss som skal teste uke 6

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååå NEI ...jeg er så redd jeg nå=/

sånn ca kl 23 tidligere i kveld så var jeg på do...måtte sånn akkut..(unnskyld meg altså for detajler)

og da jeg skulle tørke så var det friskt rødt blod på papiret sammen med hvit/gul/grønn klumpete crinone rester...

flerer ganger var det rødt på papiert ettersom je tøreket mer og mer..

og etterpå da jeg satt meg i stuen igjen så ble jeg kjempe kvalm og fikk mensmurringer..eller mensurringer har jeg jo hatt hele tiden da..=(

og nå da...nå er jeg kjempe redd...er løpet kjørt for meg å da??...jeg tror ikke denne blødningen skylder crinonen altså..for det er ingen spor av rød farge i den da den kommer ut igjen...

*sukk sukk*

det er vel bare å vente..men det gjør vodt altså...vondt psykisk;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går inn i min 7ende rugedag i dag 28.01....onsdag---bare 1 uke igjen til test...

men er vel kanskje ikke no vits nå...????=(=(*snufs*snufs*

Skrevet

Kjære Lady-alice!

Jeg vet det kanskje er lett å si, men ikke få panikk av dette. Det kan faktisk være festeblod... Ikke gi opp før mensen er skikkelig på plass. Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Helt enig med Lilleta. Løpet er ikke kjørt før testen er tatt. Crinone gir ømfintlige slimhinner og det er godt mulig det er derfor det kom litt selv om det ikke blander seg med restene. Det var da måte på til påkjenning du skal bli utsatt for i rugetida da. Kjempestor klem til deg Lady, dette går nok bra, bare ei uke igjen ja og den går nok fort (ironi :))

Skrevet

Hvordan går det med deg Tellefanten? Har du fått noen symtomer enda?

Hos meg stikker det voldsomt inne mellom og føler progesteronen komme ut igjen, er varm og har økt utflod... små uggen men ikke kvalm. Det ene øyeblikket er jeg posetiv, det andre er jeg negativ... slitsomt..

Skrevet

Bare bra med meg. Det stikker her også, igår stakk det så jeg måtte bøye meg. Skikkelig vondt. Tar det som ett positivt tegn i disse feste tider. At progestanen kommer ut igjen er helt normalt. Spurte om dette en gang og de sa at de løste seg opp og at det er skallet som kommer ut igjen. Vet av erfaring at den siste uka i rugeperioden er den verrste. Veksler mye med troen min også, men jeg har bestemt meg for at denne gangen SKAL jeg forbli gravid. Stor tilhenger av at vi er gravide til det motsatte er bevist. Legen sa til meg når jeg gikk innsettings dagen at nå er du gravid, lykke til. Får stole på at han har rett.

Tenker mye på deg Lady, du må ikke miste troen ennå! Klem

Skrevet

hei igjen=)

tusen takk for omtanke®og svar...må si jeg var kjempe bekymret i går og i natt.

i dag ar det ikke vært spor til no blødning i det hele tatt...men har hatt mensmurringer i hele dag...har vært litt svimme og rar oxo...

det er IKKE lett å være ruger altså...mye tanker og kroppen er jo konstant i uro...mannen min har det ikke bra han heller...nerver hver gang jeg er på do eller jeg bare ynker meg for noe..

Tusen takk igjen for omtanke=)

lykke til jenter...håper vi alle får positive svar i neste uke...

det fortjener vi alle sammen...

klemmer fra meg=)

Skrevet

Dytter litt jeg så vi ikke mister tråden vår. Håper det går bra med alle rugere. Ikke så lenge til testing nå. Kjenner egentlig ingenting, var veldig øm i puppene tidligere, men det har gått litt over. Tror det kom av eggløsningsspøyten.. Ellers ingen symptomer her, men prøver å ikke kjene etter.

Skrevet

Bare en helg igjen nå... Tester på rugedag 13 jeg, da klarer jeg ikke å vente lenger;) Mandag morgen... Ingen symptomer her heller og prøver å ikke kjenne etter...

Skrevet

Jeg er på rugedag 5, jeg. Ømme pupper og sliten og trøtt så det holder.

Stikker på venstresiden innimellom - slik var det ikke sist. Tar det som et godt tegn. Ingen spor etter blodårer på puppene:/ Gransker skikkelig nøye hver morgen, hehe. Tror kansje jeg sniktester RD 9, siden ei her hadde fått svak positiv allerede da;)

Skrevet

Åh,disse rugedagene tar virkelig på kjenner jeg! I Dag er jeg på rugedag 7,og det var på dag 7 jeg fikk mensen forrige gang,så kjenner at dette er såå skummelt i dag!!:/ Men det positive er at jeg har hatt endel av disse berømmelige stikningene i siden,noe jeg ikke husker fra forrige runde..Var så sikker på at løpet var kjørt her tidligere i dag,sto på jobb (er frisør) og plutselig føltes det som den forhatte mensen kom! Ble helt dårlig,klarte nesten ikke konsentrere meg om den stakkars kunden min,men heldigvis,da jeg endelig fikk gått på do,så var det bare en haug med progestan som hadde kommet ut-Thank GOD!!!:) Så foreløbig er jeg mest positiv,har den ekle murringen downstairs,men den har jo vært der i lange tider nå,så satser på at vi kommer i mål denne gangen..!:)

Skrevet

Hei , jeg testet svakt posetivt i dag, spennende i morgen. Er også frisør, vurderer å sykemelde meg halvt hvis jeg er gravid. Har du vært noe sykemeldt i forsøksperioden?

Skrevet

Skal du teste igjen imorgen stinemin? Blir spennende. Håper streken blir sterkere. Satte du inn ett eller to? Da jeg ble gravid med tvillingene testet jeg svakt pos på rd 8 (RSFU) og sterk strek rd 10 (CB). Har ikke turt å teste så tidlig etter det. Testet en gang svakt pos rd 13 og neg 14, kjemisk. Dette har lært meg å vente. Sier ikke dette for å skremme deg, syns det er flott at du er så tøff. Får krysse alt for fortsatt pos tester.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

HEI TELLEFANTEN

Da jeg testet posetivt med tvillingene mine for 7 år siden brukte jeg også rsfu testen,men testet ikke posetivt før rd15.

i oktober var jeg gravid og testet posetivt rd8

men mistet . Så ja mulig jeg er tøff men jeg er så nysgjerrig og tester gjerne for å få en skygge og et lite hint om hvor det bærer, hadde jeg testet neg nå hadde jeg ikke mistet håpet siden det ikke var posetivt før rd15 første gang,)

Satte inn 2...føler meg gravid

Skrevet

Hei stinemin, nei,jeg har ikke vært noe ekstra sykemeldt i denne fasen,vet ikke hva jeg ville gjort hvis jeg nå skulle være gravid.Får vel bare ta det litt som det kommer..Jobber på en stor salong hvor vi ofte har flere gravide samtidig,og disse jobber for fullt hvis ikke kvalmen eller bekkenet lager problemer.Alikevel,jeg personlig kommer til å tenke på meg selv,ikke jobben når det kommer til disse tingene.Blir litt annerledes for oss,vi er igjennom så mye,og jeg vil være litt forsiktig i begynnelsen iallefall...

Skrevet

Til frk bulle

Leste tråden din om at forsøket er over. Så utrolig synd og kjipt at du får mens så tidlig. Vet ikke helt hva jeg skal si for jeg vet at ikke mye trøster nå. Masse klemmer til deg!!! Syns det er rart at de ikke har tatt tak i dette siden du har fått tr så tidlig flere ganger. Tenker på deg og håper motet snart stiger så du blir klar til å gå videre, uansett hvilken vei du velger.

Skrevet

*dytter på rugetråden vår så den ikke kommmer så langt ned,er jo snart TEST dager for oss*

=)

ønsker alle en kjempe fin søndag

Skrevet

Ja nå er det heldigvis bare 4 dager til test. Dette blir en spennede uke. Lykke til med blodprøvesn omorgen stinemin. Og lykke til med testing alle sammen.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

hei=)

først må jeg jo si at det snart er fotspor etter meg her inne...men kan ikke hjelpe for det....dette er det (vil jo ikke kalde det VERSTE)men de vanskeligste og mest utfordrende 14 dagene i mitt/vårt liv.

det er jo første forsøk så ligger sikkert noe i det.og da sitter jeg på BIM ,google+nettet nesten døgnet rundt.skikkelig slitsomt altså.

er på rugedag 11 ,blir 12 i morgen.vet det er mange som har testet på den dagen og fått positiv.

jeg vet ikke hvordan det har gått nedi magen min jeg..har masse mensmurringer hele tiden.løper på do og sjekker kvarter etter kvarter.

ikke lett altså.

sov litt etter middag i dag.da jeg våknet(litt sent kl 1900)så fikk jeg såå vondt i nesa mi..er blitt skikkelig forkjøla,nyser hele tiden.

har blitt kvalm oxo.

ømmheten i puppene er borte.vært borte siden RD 8-9

nå skal jeg ta crinonen min...og gruer meg masse..er så redd for at mensen skal komme.

lurer på om jeg skal ta en test i morgen...eller...vet ikke.

det er jo så spennende.men er så redd den derre kjemiske graviditeten jeg leser så mye om.

jaja...måtte lufte tankene litt IGJEN ...hehehe...=)

god kveld til alle..lykke til.

klem

Skrevet

Da klarte jeg ikke å vente lenger... Testet negativt på "ruge" dag 13... Har jo ikke hatt noen symptomer, så var veldig spent... Er alt håp ute? Tenker jeg tar en ny test imorra, det er da jeg egentlig skulle tatt den.. Så er vel et lite håp der enda;) Løper på do hele tiden nå å ser etter tanta...

Skrevet

Frk.Ella

Så lenge ikke tr har kommet er det håp, ta en test til imorgen du og så håper vi på endret resultat.

Stinemin

Har du tatt bp idag? Får du svar i dag eller må du vente noen dager. Unnskyld hvis jeg maser men er så spent. Ser det er flere i denne tråden som allerede har testet neg eller fått tr. Lykke til!

Skrevet

Jeg er ny her. Skal blodprøve på torsdga 5.2. Har ikke planer om å ta urin-test før det, for det er jo så mange som får negativt resultat, og hvis ikke tr har kommet så prøver jeg å leve positivt inntil det motsatte er bevist. Ja, jeg venter til torsdag. HJELP.

Skrevet

Hei, uke 6-jenter!

Negativ test og mensen på rugedag 11... Kjipt, men har frosne egg som skal til pers i mars.

Skrevet

Hei Tellefanten.

Ha ha jeg tester jo tidlig for å få et hint, jeg tester fra billig tester og de er jo ikke like sikre som cb innbiller jeg meg. Men jeg fikk sterkere strek rg 10, men svakere sterk rg 11. så har jeg ikke flere og tok en blodprøve i dag. Men null symtomer lengre så det ble vel en kjemisk en. Jeg får svar på prøven i morgen el ons. hva med deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...