Tellefanten Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Ville bare se om det er flere her som skal teste denne uken så kan vi følge hverandre. Er ikke den mest aktive her inne lenger, men gammel traver som stort sett leser. Testdatoen min er torsdag 5 februar. Lykke til alle rugere!!!
Frk.Ella Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Heia! Jeg skal teste tirsdag 4. februar, grugleder meg og synes tiden går altfor sent!!! Tvi tvi og krysser fingre og tær! Dette er vårt første IVF forsøk og hadde vært veldig moro med full klaff på første forsøk!!! Lykke te:)
Lady-alice Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 jeg skal teste onsdag 4 feb. vårt første IVF forsøk. Lykke til jenter
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Vi skal også teste onsdag 4. februar.. Vårt første forsøk også!!! Maaaaaasse lykke til!
Tellefanten Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2009 Oi det var mange ferskinger. Unner dere alle full klaff på første. Det er en påkjenning å prøve igjen og igjen. Dette er min 12 innsetting, men så er jeg så heldig at jeg hr en gullunge på 4 1/2 år. Han og vi ønsker nå søsken. Masse lykke til oss alle!
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Hei, jeg skal teste uke 6, spennede dager,,, noen som merker noe? symtomer? jeg har litt halsbrann, stikkinger i magen og uggen og små kvalm, er fryseforsøk denne gangen...
frk bulle Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 Hiver meg på denne tråden,skal teste 5/2,satte inn to perfekte egg i dag,juhuu! Lykke til folkens,husk å tenke happy thougts!)
Tellefanten Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2009 Er vel litt tidlig med symptomer enda Stinemin. Er jo bare på rugedag 2 jeg da og regner ikke med at egget fester seg før over helga. Er nok mest bivirkninger. Bruker du progynova i forbindelse med frys? Jeg blir alltid litt småkvalm og uggen av den. Uff hadde bare tiden gått litt fortere, men har bestemt meg for at denne gangen skal jeg holde meg til testdagen, ikke noe sniktesting her.
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Hei Tellefanten:) Ja ha ha det er jo tidlig, jeg skal ta blodprøve 2 feb egentlig søndag 1 men da er det jo stengt. Jeg har vært gravid noen ganger og leter etter de kjente symtomene mine ,har gått på progynova siden 10 januar, men har ikke kjent noe til kvalme før i går. Da fikk jeg noen kvalmebølger og halsbrann som jeg har hatt veldig tidlig tidligere, Men klart tidlig å kjenne noe enda, siden jeg startet på progestan 19 jan tror jeg kanskje det er det som gir meg disse stikkingene og kvalmebølgene.Satte inn 2 veldig flotte egg delt i 4 den 21 jan.. så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet.Du også på frys?
Lady-alice Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 hei=)i dag er jeg på rugedag 3.vet at det er tidlig med symptomer ...men vet ikke jeg ..det kan jo være bivirkninger fra progesterone men har vært små uggen siden onsdag(insetting) og i dag så har jeg kaset opp. skulle dusje og uten noen forvarsel så ble jeg kjempe kvalm og der sto spyspruten(unnskyld detaljene) hadde mensmurringer når jeg sto opp men bare stikker litt nå. ellers så brekker jeg meg av rare lukter. vet ikke om dette er symptomer eller bivirkninger....men har det da sånn da hvertfall. En ting jeg lurer på:trodde egget hadde festet seg jeg ettersom det ble plassert rett i livmoren...(er litt lite vitende) KLEM
frk bulle Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Hei,nei egget er ikke automatisk festet desverre,det er første skritt mot positivt resultat at egget fester seg..
Tellefanten Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. januar 2009 Nei ikke frys på meg denne gangen, men har hatt 6 frys før og 5 av disse var medd progynova. Festingen er vel det som er gamblingen i dette. Egget mitt var 4 delt når de satte inn og det fester seg ikke før det er ca 100 delt tror jeg det var. Min erfaringe er at det fester seg ca rugedag 5, altså 7 dager etter befruktning. Det skal nok bli pos test på oss alle skal du se.
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #14 Skrevet 24. januar 2009 ja posetive tanker!!! fikk du varme følelser ikroppen av progesteronen?
Tellefanten Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 25. januar 2009 Nei jeg fryser som bare det. Har aldri opplevd å bli varm av den. Husker jeg var ganske varm når jeg var gravid, men det var ett godt stykke ut i svangerskapet. Vi reagerer alle forskjellig på denne stimuleringen så det er umulig å si hva det kan komme av. Har også vært gravid noen ganger og alle gangene har vært forskjellige, så det eneste sikre tegnet er en positiv test. Som vi alle selvsagt får
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #16 Skrevet 25. januar 2009 Ja klart vi får posetiv test;) Jeg var gravid i november, så har disse symtomene friskt i minne. er iallefall kjempevarm men må ha pledd på meg hele tiden, det kan jo være av progsteronen. ja jeg tester til fredagen, fikk posetivt utslag forrige gang selv om det kan være for tidlig har jeg lyst å gjøre det,,,
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 25. januar 2009 #17 Skrevet 25. januar 2009 Jeg skal teste enten tirsdag eller onsdag i uke 6. Er da på rugedag 12 el 13. Klarer ikke vente til rugedag 14! Lykke til alle sammen!:-)
Tellefanten Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #18 Skrevet 25. januar 2009 Hei litjpia:) Tror vi var på st olav samtidig, og jeg fikk beskjed om å teste 5 feb. Skjønner godt at du ikke klarer å vente. Hvis jeg får lov til å spørre, har du langt eller kort hår?
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 26. januar 2009 #19 Skrevet 26. januar 2009 Hei, Tellefanten! Jeg har lyst, mellomkort hår, til ørene ca. Var det du som satt der på innsettningsdagen da jeg holdt på å tisse meg ut??? :-) Hadde kjempefull blære og det gjorde voooondt. Eller kanskje du satt på venterommet ved uttak? Iallefall; morsomt!
Tellefanten Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #20 Skrevet 26. januar 2009 Nei jeg tror jeg var etter deg på innsetting, men før deg på uttak. Syns å huske du hadde lenger hår, men du er omtrent som meg da. Hadde med meg gutten min på 4 1/2. Han og mannen satt ute å ventet mens jeg var inne til uttak. Tror jeg vet hvem du er ja, ikke noe gøy med for full blære. Jeg greier aldri å beregne riktig så jeg er alltid skikkelig nødt på do rett før innsett. Livredd for å tisse meg ut når de trykker ultralyd dingsen på magen min.
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 26. januar 2009 #21 Skrevet 26. januar 2009 Husker at det satt noen på venterommet med en gutt da vi var ferdig med innsettingen, men så mest på gutten og ikke på foreldrene! veldig søt gutt! :-) Ja, det er ille med full blære. Jeg var livredd for å tisse rett på han von Dûring... ;-) Blir spennende med testingen nå da. Leste en plass at dere har hatt mange innsettinger. Krysser fingrerene for dere nå!
Tellefanten Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #22 Skrevet 27. januar 2009 Ja er han ikke nydelig, bare såå glad i gutten min. Litt lettere når man har en fra før. Tror von During syns det var hyggelig å treffe han, det er jo der han er laget. Ja det hadde tatt seg ut om han hadde fått seg en sprut midt i fleisen (flirer) Håper virkelig vi lykkes nå etter så mange innsettinger. Har enda 2 egg på frys så har heldigvis flere sjanser.
Lady-alice Skrevet 27. januar 2009 #23 Skrevet 27. januar 2009 hei jenter=) trenger litt..bittelitt støtte nå;/ I går kveld fikk vi tlf i fra søskenbarnet mitt og mannen hennes... og de hadde en kjempe nyhet å fortelle ....de var GRAVID..åååå;( ikke missforstå meg fordi jeg ble KJEMPE glad på deres vegne...meeen her sitter vi da og venter og venter og venter...ikke såå lett å være ruger altså...tida går så sakte... og....det var jo lissom vi som skulle være de neste med den store nyheten---men men...får håpe at vi kan fortelle den snart oxo... er på rugedag 6 i dag(men på klinikken så sa de at jeg skulle begynne å telle fra innsettingsdato...altså..da er jeg jo på rugedag 7... samma det...bare det blir positiv test onsdag 4 feb- hvordan står det til med rugefolket da?? noen symptomer enda?? jeg har litt ømme pupper og mensmurringene har jeg hatt siden jeg satt inn egget. men våknet i dag tidlig for å ta crinonen ...våknet med at jeg hadde stikkniger nede i midten av magen...pluss at puppene mine var KJEMPE vonde...men det gikk fort over.. klem
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 27. januar 2009 #24 Skrevet 27. januar 2009 Skjønner det KJEMPEGODT!! Ikke noe å gøy at alle rundt en blir gravide..., selv om man unner dem det, så er det jo litt sårt. Sånn tror jeg de fleste slitere tenker, og det er helt greit. Det har jo ingenting med at man ikke er glad på dems vegne, men... Angående stikninger i magen, så er det ikke noe negativt tegn, for å si det slik ;-) Tror man kan få litt ømme pupper av crinonen, er ikke helt sikker. Mange som skal teste i neste uke, det blir utrolig spennende! :-)
lilleta Skrevet 27. januar 2009 #25 Skrevet 27. januar 2009 Jeg kaster meg inn her jeg også. Dette er vårt andre forsøk, og jeg skal teste neste uke. Må si jeg gruer meg skikkelig denne gangen. Vi har bare fått et godt egg pr uttak, og nå er det bare en sjans igjen dersom vi ikke blir gravide.... Er det noen som har opplevd å komme til innsetting og det ikke er noen egg som er gode nok? Hva ligger "normalen" på i antall egg som deler seg riktig? Håper på vise svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå