Lea Laus Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Reflex har den nå på tilbud til 2.690,- og jeg lurer egentlig på hvorfor den er så sabla billig? Den veier 17 kilo har jeg hørt. Er det mye i forhold til andre vogner? Lurer på å kjøpe den, men blir litt skeptisk i og med den er såpass rimelig.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg vurderte å kjøpe denne, men jeg ville ha en lett vogn, og de i butikken sa den var veldig tung! Ellers tror jeg at det er litt liten bag i den vogna, prisen er sikkert så lav fordi det ikke er noe kjent merke.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Er det Babytravel? Billigmerke som selges mye i Sverige, problemer med solbleking...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Har prøve trillet i butikken, jeg syns det virket som en drittvogn! En vogn med faste hjul må ha god fjæring for at den ikke skal være stein tung å snu, og Grizzly hadde ikke akkuratt så mye fjæring å skryte av :-/. I tillegg er den tung!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå