Gå til innhold

Jeg tror kanskje det har noe med hvordan sex vi har?? hehe:)

guttemammaen:)

Anbefalte innlegg

Jeg har tre flotte gutter, så klart det det hadde vært gøy med ei jente:) er liksom eneste høna i flokken her, og praten går veldig i biler, snøskuter, tilhenger osv her i heimen.

Begynner å tro at det kanskje har noe med hvilken stilling man bruker for å lage de forskjellige kjønnene... hehe... noen som vil være med på denne tråden?

Snakka faktisk med ei dame på over 80 år her om dagen, og hun viska meg i øret at skal du ha jente så må du sitte oppå mannen:)?

Jeg med tre gutter kan jo si at vi har nok hatt sex ofte, jeg får orgasme før ham som regel... er ikke den som får det på et vips, det må jobbes med. Mannen min har to brødre og ei søster.

Er dere med?

Fortsetter under...

He, he;)

Sist laga vi gutt og da kjørte vi bakfra... Satser på og lage ei jente denne gang så da får vi gå for misjonær...he, he!!!!

Mulig at du har rett for når vi tar "doggy stile" så får jeg også alltid orgasme så mulig at misjonær og ingen orgasme for meg er veien og gå for og få ei lita tuppe;)

• 3 måneder senere...

Behøver ikke å stemme- men forrige gang kjørte vi doggy style og det ble gutt, Denne gangen prøvde vi misjonærstillingen ( ønsket meg jente) og det blir jente-.. Men jeg mener å huske at jeg fikk orgasme begge ganger da....

Første gangen testet jeg ikke for eggløsning men hadde regnet meg frem til at det skulle skje i helgen, og vi hadde sex på torsdag for mannen skulle reise bort i helgen- og der satt gutten..

Denne gangen testet jeg eggløsningen- og når testen sa ifra kjørte vi på med sex hver dag i 3dager vel... og der satt jenta...

Tror det har noe med hvor raske de ulike er til å svømme... Med bakfra blir gutta skyti litt lengre frem og rekker kanksje derfor fortere frem enn ved misjonærstillingen hvor jentene svømmer holder ut lenger- blir jo lenger å svøemme vistnok...

Tja, kanskje ;-)

Vi hadde nok mye sex med gutt nr 1 og 2 i hvertfall, og helt opptil eggløsning også. Stillinger husker jeg ikke. Med gutt nr 3 hadde vi vel også mye, men prøvde å stoppe opp noen dager før el, lå en stund etterpå tror jeg.

Denne gangen var det en stund siden sist når vi hadde sex (hadde hatt mensen osv) og det ble vel 2 dager før el også, stillingen var en som han ikke kom så langt inn i, uten å gå nærmere inn på det. Babyen var overhode ikke planlagt, glemte rett og slett bare å ta på kondom for første gang i vårt 12 år gamle forhold, så han hoppet av i svingen (for det funket jo, hehe...) og jeg løp på do med en gang etterpå. Nå påstår JM at hun er 100% sikker på at vi får jente, har selv sett de tre hvite strekene og sånt, så er vel ganske sikkert da.

Så på oss stemmer det faktisk :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...