utavskapet26 Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 sammenheng med et skoleprosjekt der vi bl.a. skal undersøke mannlig sexualitet, vil vi høre historier fra kvinner som har møtt på ekkle menn. Hva gjør en mann ekkel, og er det spesielle kroppsdeler du synes er ekkle? Til kontrast er vi også interessert i å høre hvilke kroppsdeler lesbiske kvinner setter pris på hos menn, og eventuellt savner hos kvinner? Eventuelle svar vil kunn bli brukt til en research fase, og naturligvis holdt fullstendig anonymt. Setter stor pris på all hjelp.
Gjest -<<- Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Det er da virkelig et temmelig begrenset utvalg kroppsdeler man finner hos menn som man ikke finner hos kvinner ... kan´ke si jeg jevnlig savner penis på damer, liksom. Ekkelhet ligger stort sett i personligheten, og i de resterende tilfellene mer i kroppsvæsker enn kroppsdeler.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Går mye mer på lukt og kroppslige lyder enn kroppsdeler. Synes ellers at endel menn kan være flotte å se på både med og uten klær hehe.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Ja, enig i at det kan være personligheten som kan gjøre dem ekle..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Synes alt kroppshåret på menn er ekkelt, og penisen er ikke tiltalende for meg.. Hos Damer liker jeg myke lepper og pupper er facinerende og deilig.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Kviser i nakken er det verste.. Blir kvalm jeg da
malingus Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 For meg går det litt på at menn ofte tror de har alt en kvinne ønsker seg, bare i egenskap av å være mann.
Chimera Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Det som er ekkelt på menn er lukta og hårene.. Det har fint lite med kroppsdeler å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå