Nøtter Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Hei ! Jeg er fersk flaskemamma! Er det mulig å varme opp kokt, avkjølt vann i tåteflaskene i mikroen eller blir flaskene ødelagt da? Bruker Dr.Browns
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg varmer kokt, kaldt vann i mikroen noen ganger. Men uten tutten(toppen), selvfølgelig. Jeg bruker Tommee Tippee flasker, og de har så langt ikke tatt skade av det. Men det er jo ikke mange så sekundene flaska står inni mikroen, da.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Dumt spørsmål, sikkert... Men hvorfor skal ikke tutten i mikroen....?
Marengs Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Har aldri flasketutene i mikroen jeg heller. Og heller ikke i oppvaskmaskina. Innbiller meg at den myke gummien ikke tåler det. Man kan godt varme opp kokt avkjølt vann i mikroen før man har pulver i. Så setter man på tuten og rister ut pulveret. Må jo bare passe på at vannet blir varmt nok, da. :-)
Kassika Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Jeg koker vann og lar det stå på flaskene til jeg trenger det. Men koker ikke mer vann enn det går til en dags forbruk, er bare jeg som er slik:-) Varmer da opp vannet på flaska i microen da vesla blir sulten. Men tar alltid av toppen/smokken. Lot være å gjøre dette en gang og det ble et fryktelig trykk i flaska, det smalt da jeg skrudde opp toppen, så jeg avanbefaller å ha på toppen i microen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå