Gå til innhold

Endelig ikke i ingenmannsland lenger =))

tjorven- nr 3

Anbefalte innlegg

har jo ventet og ventet på mensen som aldri kom...ikke hatt den på 9 UKER.. og bare negative tester helt til i dag...tok en billigtest på urin nr 2 i dag ( altså ikke 1. gang jeg tisset) og 2 streker....jeg er enda skjelven....3 timer etter =))) må ta en til i morgen for å være sikker...vet ikke om jeg kan stole 100 % på billigtestene....

regner med at jeg IKKE er 9 uker på vei..for da ville vel testene blitt positive før. men mellom 5- 8 januar hadde jeg mye blankt slim og veldig mens smerter,...ingen sex for jeg trodde mensen skulle komme. hadde sex 8. 1...for da begynte jeg å tenke om det kunne være el....og positiv test nå 15 dager etter =)) hmmmmmm...LYKKELIG =))

***smiiiiler ***

endelig får jeg være inne hos dere =))

Fortsetter under...

HIPP-HURRA FOR TJORVEN!!!!!

Har fulgt med på "over 35 og prøver"-sidene og ventet og ventet....og endelig er du her! Du husker vel meg som hang inne med dere og var like frustrert som deg av syklusser i hytt og pine? Ønsker deg lykke til fremover og krysser fingrene for at alt går bra denne gangen! Mest sannsynlig gjør det jo det!!!!! Kos deg med lykkerusen!

Stor klem fra bollus!!!!!!!!

Annonse

tusen takk bollus =))) så klart jeg husker deg : D prøvde å se etter deg her.men du er ikke så ivrig skribent ; )

ja nå skal jeg nyte dette- må gå bra denne gangen!!! gleder meg til ul og alt som skjer når magen blir litt større =))og ikke minst til å kunne fortelle alle sammen om dette mirakelet =))

Er du langt på vei nå?? Har du hatt noen plager, eller nyter du alt dette? så spennende!!! =D

stor klem tilbake : D

Nei, har ikke skrevet så mye her inne, diskusjonene er ikke de samme som vårt eks-forum...! :-) Har dessuten ikke orket noe særlig av noe de siste 6 ukene, har vært kjempe-dårlig og sykemeldt. Men nå er det i ferd med å slippe taket, spyr bare en sjelden gang nå...Når det er sagt så er jeg jo en av dem som setter pris på litt kraftige sypmtomer, tolker det positivt for at det er liv nedi der. Er 13 uker i dag og slapper mer av og har nettop fortalt til ungene, så nå er det vel ute til hele byen straks...!

Jeg var også kjempenervøs for om dette gikk bra og takket derfor ja til genetisk veiledning. Fikk jo der ultralyd i uke 11 og fikk da se at alt var helt fint. Deretter takket jeg nei til blodprøven og alt det andre, ville bare se at alt så normalt ut, det holdt for meg. Kanskje du har tenkt det samme???

nei ser det- at det ikke er noen skravletråd her inne...vanskelig å finne ut hvor man hører hjemme.....

så kjedelig at du har vært så kvalm!! Selv om du liker symptomene ; )) Godt du fikk sykemelding iallefall!!! Deilig å komme til det punktet at man slapper mere av!!! Jeg er ikke begynt å bekymre meg enda...men vet at om det kommer en dråpe blod...så er det gjort...småblødde i 3 uker før jeg mistet sist...grusomt å være så redd!!! og i den tiden man vanligvis skal slutte å bekymre seg itillegg! jeg bare nyter hemmeligheten enn så lenge =) Gleder meg skikkelig til å fortelle det =)) Hva sa ungene dine da?? Ble de glade?? : D regner jo med det da ; ) vet at mine kommer til å bli kjempe HAPPY!!! =))

Kunne de se om det var gutt eller jente så tidlig eller bryr du deg kanskje ikke om å vite det? Gleder meg vanvittig til ultralyd. Har kjempelyst å få en dato å forholde meg til...og vite om alt er bra. Ikke bestilt legetime eller jordmor time enda...tenkte å drøye det enda litt. Kan jo være jeg bare er 4,5 uke på vei ; ))

Kan jordmor kjenne på magen hvor langt man er på vei...når er det de kjenner livmoren??

Du lurer jammen på mye, Tjorven!!!! Skal prøve svare på alt her, og så hopper jeg over til skravletråden du startet! Ja, sykemelding var eneste løsning. Var så kvalm både dag og natt at jeg ikke fikk sove om natten engang. På jobb var det ingen vits å være siden jeg aldri fikk mer enn 5 min. varsel før jeg måtte rope på elgen og det var gjerne 3 ganger før lunsj. Et slow-motion liv på sofaen i et par uker hjalp godt og nå er jeg iallefall på jobb 50 % ca.

Hvor langt kom du egentlig sist??? For min del føler jeg meg ikke helt trygg selv om jeg ikke blør. Sist blødde jeg jo ikke før i uke 9 selv om det sannsynligvis stoppet opp 2-3 uker før den tid. Derfor var det deilig med ultralyd i uke 11, men ville helst hatt det hver uke...

Ungene har fått vite det, ja! Utrolig artig opplevelse, jeg lo så jeg gren for de ble så glade at eldstejenten på 11 skal bokstavelig talt i beina av glede. Han på 7 fikk trer i øynene og ville sporenstreks ringe til alle kameratene sine! De har allerede planlagt det meste, sett etter tåteflasker og lett etter navn og begynt vurderingen av barnehager...! Er veldig glad for at jeg ikke hadde fortalt det til dem når det gikk galt sist, for den skuffelsen hadde blitt vond å takle for dem.

Vi skal nok vite kjønnet ved ultralyd, men fikk ikke vite det ved 11 uker pga. at abort-fristen ikke var overskredet. (noen syke mennesker kan jo finne på å bruke det som grunn til abort....)

Og jeg antar jordmor kan kjenne toppen av livmoren over bekkenet når jeg skal dit i neste uke! Finner det ikke helt selv, men har jo heller ikke peiling...:-) Du får nok ultralyd om du spør, bare for å finne ut hvor langt du er på vei. Så fårdu jo også sett at alt er greit???Begrunner du det med at du vurderer genetisk veiledning så er det jo avgjørende for når du skal kalles inn dit! Stå på krava!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...