Gå til innhold

Spark utenpå magen :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sant det er gøy? Jeg er også 19+5 i dag, har kjent liv siden ca uke 17. Pappan kjente det uttapå magen da for to uker siden, men er nå svært fornærma fordi han ikke har kjent det flere ganger ;) Jeg kjenner det både inni og uttapå magen i blant, men såklart aldri når han er i nærheten!

Er 19+? jeg :o) - Har kjent liv lenge, men kun ett spark utepå ... og det var på selveste Julaften! Ble vekket av masse små spark - la hånden på magen - og jaggu-meg, der kom det et lite spark i hånden min.

Verdens beste Julegave, spør du meg ...

Nå gleder jeg meg veldig til Pappa'n også skal få kjenne ... !

Annonse

Jeg er 20+6 nå, og har kjent liv inni i kanskje tre uker. Kjenner noe hver dag. Den siste uken har jeg kjent det utenpå også, men tror jeg har kjent det bare fordi jeg kjenner det inni samtidig. Barnefaren har prøvd å kjenne flere ganger, men det var først i dag han kjente det. Artig at han kan være litt mer med på å føle at det er noe der inne:)

Er 19+2 å har kjent spark nesten 24t i døgnet utpå magen i ca 2-3 veker nå:) Er førstegangsgravid og ganske øvegidd på at eg kunne kjenne det så tidligt..

Vett ikkje eg om det har nåko å sei at eg er undervektig? Har bul på magen men ikkje lagt på meg nåken plass enda

Har kjent spark uten på magen en stund nå :) men hver gang det er noen andre som skal kjenne blir det helt stille på barnet da kjenner jeg ikke ho bevege seg inne i magen engang hehe.. Var en dag da jeg lå på ryggen og tittet ned på magen så brått så jeg på siden av magen min at det beveget seg akkurat som om det var noe som hadde krypet under huden min som ville ut akkurat på det ene stedet på venstre side av magen det var utrolig moro :D

samma her :) kjenner veldig mye aktivitet! ser det godt utenpå magen også nå, det er artig.. men merker at bebbisen blir roligere når noen andre prøver og kjenne. men hvis jeg "kommuniserer" med henne, så spreller hun fælt inni der. synger og stryker på magen, så får jeg masse spark... kanskje hun syns jeg synger fælt :P hehe...

Jeg er 21+5 og har kjent liv siden jul, men har ikke vært så mange kraftige spark ennå. Den lille krabaten i magen min reagerer på lyd. Han sparker alltid mye hvis jeg synger eller spiller musikk for han. Pappan har kjent noen få spark og han har det samme litt forskrekka utrykket i ansiktet hver gang. Han ser ut som om han detter ned fra himmelen samtidig som han er verdens lykkeligste på en gang. Blir moro når jeg kan se at magen beveger seg. foreløpig endrer den bare form når jeg strekker meg, litt avhengig av hvordan han ligger inni der

Er 21+2 og for 2-3 dager siden kunne jeg se sparkene utenpå magen! :-D Det er sååå gøy!! Ikke mange som tror meg, men jeg har faktisk kjent spark siden uke 9, men utvendig har jeg kjent siden uke 19...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...