Gå til innhold

Ultralyd

Anbefalte innlegg

Huff,må bare dele min frustrasjon da jeg akkurat har snakket med sykehuset.

Trodde at vi gravide fikk inkallelse til ordinær ultralyd i god tid i forveien jeg! Men neida.. Jeg er i uke 16 og har enda ikke fått noe inkallelse. Har ringt til sykehuset flere ganger , da det er der jeg skal ta ultralyd.Fikk beskjed sist gang at jeg ville få time i god tid i forveien,så jeg har ventet og ventet..

Ringte igjen nå i stad og fikk kun beskjed om at inkallelsen ville komme i posten i midten av februar da jeg er 18 fullgåtte uker. Greit nok det,men vi jobber begge to og er litt kjekt å kunne planlegge litt og vite når istedenfor å komme på jobben og si,hei jeg må ha fri en time idag,for fikk akkurat time time til ultralyd. I min jobb kan jeg ikke det uansett!

Spurte om jeg kunne få vite datoen på tlf nå,men nei hun hadde ikke oversikt over når legene jobbet den uken før midten av neste uke!Herregud for et system de har på sykehuset her i byen!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139503843-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk heller aldri innkallelse til ultralyd, så jeg ringte sykehuset og de hadde ikke fått beskjed fra legen at jeg måtte få time. Han hadde rett og slett glemt det. Har snakket med han om og minnet det på han tre ganger, men alikevel glemte han det.. Ganske frustrerende, det er jo noe som er kjempeviktig og spennende for oss gravide, + at det er godt å vite om alt står bra til. Det ble til slutt jordmor som måtte sende inn beskjed til sykehuset, og da jeg ringte sykehuset halvannen uke etterpå, hadde de endelig satt opp time, men de hadde ikke ledig tid før jeg er i uke 21. Skikkelig kjipt altså å måtte vente så lenge. Har forresten enda ikke fått brev i posten om ultralyd timen (to uker til jeg skal inn), men nå vet jeg hvertfall at de har holdt av en time til meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139503843-ultralyd/#findComment-139535644
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...