nifficat Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Hei. Jeg skal ha siste offentlige forsøk i april. Jeg skulle egentlig ha det i mars, men venter en ekstra mnd for å "komme meg". I fjor hadde jeg 2 ivf + 2 frys, og kroppen og hormonene var fullstendig i ubalanse. Jeg går til aku + homeopat nå, håper det hjelper på energien. Jeg er blitt 41, har et barn fra før som jeg fikk i -07. Ved hvert forsøk i fjor, ble jeg syk (feber mm). Er også mye syk nå, synes den ene forkjølelsen avløser det andre, og det tapper mye energi. Jeg lurer på om noen andre har (hatt) det på samme måte, og, hvis ja; om dere har noen formeninger om hva det kan skyldes? Har dere erfaring i å bruke prednisolon og/eller blodfortynnende (klexane)? Jeg er veldig, veldig takknemlig om noen kan svare på dette innlegget :-)
Søskenhåp adopterer Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Sist ferskforsøk fikk jeg halsbetennelse og måtte settes på antibiotika. Hadde altså feber dagen før innsett og værre ble det og legen sa at det ikke var bra med feber - og det gikk også rett i dass... Er du mye syk så kanskje lurt å vente med siste forsøket til forkjølelsessesongen er over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå