Gå til innhold

Obs, obs!!! Ang. SIA-lys... Se hær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerinnen min er stor tilhenger av disse dyre, men fine, sia-lysene(kubbelys).

Rettelse; hun VAR tilhenger... Det var før hun vasket vinduet i stua, og tilfeldigvis kom borti taket med kluten... Hun måtte vaske HELE stua OG kjøkkenet, fra tak til vegger... Det var MASSE seigt sot over alt! Et sånn heeeelt tynt lag... Vistes ikke for hun vasket.

Kan legge til at de flyttet inn dit i sommer, og hadde rundvask da, så det er ikke gammelt skitt!

Hun dro til forhandleren, og kunne få beskjed om at; "Ja, det blir skittent hjemme hos meg og av de lysene, men sånn er de bare..."

Er det mulig???

Skrevet

HALLO??? Di kan ikke mene at det skal dampe DRITT av di lysene... Tenk no alt som ikke fester seg i taket da... Som man puster inn... Tror jrg ville vurdert en liten mail til dem, eller fex tv2hjelper deg, di er flink til å få dårlige varer av markedet!!!!Black design har masse fine lys i samme stil, og jeg har ikke hatt problemer med dem, bare ett lite tips:)

Skrevet

Jepp, d sa jeg og! Helt sykt spør du meg!

Jeg kjøper lys på europris og nille, da utvalget der er helt sykt bra her i byen, men har ingenting svart verken i tak eller på vegger. Og jeg har ikke vasket taket og veggene på 2(!) år... Kanskje på tide ja, uten at det trenger bli et tema.. :P

Skrevet

Hehe:) Er ikke noe flinkere her hvis det er noen trøst:)

Skrevet

Hvem som vasker stueveggr og tak i tide og utide....? Tenkte jeg skulle gjøre det til konfirmasjonen til femåringen vår ;-)

Skrevet

Ikea kubbelys er også døden for alle med lyse vegger. Har pleid å kjøpe Sia, trodde de var bra jeg..

Fra nå av skal jeg bare kjøpe økologiske lys fra Indiska, de var veldig bra og luktet godt også.

Skrevet

HOHOHO:) Ja, eller så maler man jo før den tid:)

JA til oppussing, NEI til vasking... Hehe

Skrevet

Et av mine sia lys kollapset. det sto i lysestake i vinduskarmen over sofaen. og sofaen ble FULL av stearin i stooore mengder...

Skrevet

Det skal ikke være mulig... Fikk du dekket rens eller???

Skrevet

Er bel en fare for at det blir pusset opp før den tid, men det blir ikke vasket! :-)

Skrevet

Nå måtte jg inn på dene tråden bare fordi jeg fikk høre om d i går. Var på butikken nedi gata her som selger d, og hun som eier butiken sa at det var de dårligste lysa hun noen gang hadde vært borti, i tillegg var de så dyre. Men hun tok de inn, fordi d var de kunden ville ha. Så det virker ikke som de har det beste ryktet :) Selv har jeg ingen erfaring med de.

Skrevet

Har forresten kjøpt 2 lys på Kremmerhuset jeg da, med litt mønster og glitter i. 1 minutt etter at jeg tente på det høye kubbelyset gikk det hull nederst, og all stearinen randt ut over bordet på ca 60 sekunder, og da tok det som sto igjen rundt (et tynt lag av glitter og mønster) fyr. Skummelt! Jeg har gått fra kubbelys for f.eks toalettet eller for å hente noe i andre rom før. Men tør ikke det igjen etter den hendelsen....

Skrevet

Har ikke erfaring med SiA lys, men lys med pynt på f.eks de fra Lisbeth Dal skal tennes med plastikken rundt. Den skal klippes når lyset minker. En annen ting er at kubbelys alltid skal stå på lysfat eller lignende, aldri rett på bordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...