Gå til innhold

Babyborn dukker

mammaen til <3 Trine <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! Jeg kjøpte babyborn dukker til snuppa somkn prate, spise og tisse. Men jeg får dem ikke til å fungere. Noen som veit åssen man "aktiverer" dem???

Skrevet

du har satt inn batterier ?? :-))

Skrevet

Åssen batterier da?? hvor skal dem sitte?? er litt dårlig på sånne dukker :(

Skrevet

Det eneste som er er en lite hull bak med en propp som du kan skru rundt men den proppen får man ikke dratt ut.ergelig at ting ikke funker nårman kjøper det. .. . . .

Skrevet

Det fulgte vel med bruksanvisning? Har ikke vært borti baby born som kan prate, men hvis du klemmer på ene hånden piper den. Den proppen du snakker om tror jeg er hvis du skal ha dukken i vann må du først dreie på den! Du må lese bruksanvisningen! :)

Skrevet

Fikk du ikke bruksannvisning med. Pleier oftest å stå informasjon på esken(hvis du har den) Kjedelig når man ikke får lekene til å virke. Jeg kjøpte en lekematte/plate fra Fisherprice med musikk og dyrelyder. Da vi prøvde den hjemme synes jeg det var så korte snutter med musikk. Synes rett og slett hele leken var merkelig. Da viste det seg at det var en liten plastikk "splint" som skulle trekkes ut. Den var under trekket så hadde ikke sett den jeg før etter to uker he he. Litt kjekkere leke da. Kostet tross alt 500 kr

Skrevet

Lure meg tok bare dukkene ut av esken og la dem i dukkesenga til snuppa for noen dager siden. og papirtømmingen var igår:( og når hun skulle leke med dem nå så funker de ikke. det er ikke noe sted å putte i batterier heller.... jeg har prøvd å trykke på hele dukken men det skjer ingenting :(

Skrevet

Er du sikker på at den skal kunne snakke?? Er det noen ny babyborndukke da?? Alle babyborndukker kan tisse og bæsje. Man må bare gi dem vann med flasken sin eller den spesielle grøten som er med

Skrevet

jeg trodde det men nå ble jeg veldig usikker....

Skrevet

Her er dukken med bruksannvisning........ttp://www.zapf-creation.com/com/english/care/tips/manuals/manual_bb_doll.pdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...