Gå til innhold

Synes dette er tidlig også...

Anbefalte innlegg

...men jeg kejnner sparkene utenpå magen, jeg... Er ikke mer enn 18+3, men hvis det ikke er spark skjønner jeg ingenting. Det er ikke mye, men kanksje et par ganger om dagen hvis jeg ligger og kjenner etter. Dette er mitt andre svangerskap - men synes likevel det er rart at jeg kjenner det. Skal sies at jeg er ganske tynn, da jeg jeg gikk ned så mye i begynnelsen av svangerskapet.. Kan jo kanskje ha noe å si det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139502642-synes-dette-er-tidlig-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er mitt første barn så jeg viste ikke helt hva jeg skulle kjenne etter. Samboeren min og jeg var på julebord og overnattet hos et vennepar av oss. Søndagsmorgen lå vi bare å pratet i sengen og han strøk meg på magen. Mens vi lå der kom den lille jenta vår å "slo" pappaen i handa to ganger. Oi oi sa han og resten av dagen smilte han som en sol. Da var jeg 13+6.

såpass ja.. har sakt til samboern at vis du hadde kjent nå, så tror jeg du hadde kjent det, men han har en kompis som er far og sa han ikke kjente det før lenger ut. så han nekter for at han vil kjenne .. så han har ikke kjent etter.. litt trist, men hans valg:P Jeg kjenner det hvertfall..

Annonse

Hei. Jeg er førstegangsfødende og er 19 + 3 dager på vei og samboer'n min kunne kjenne spark utenpå i går. Utrolig gøy å kunne dele det medhan!!! Har gått og vært litt bekymret fordi jeg ikke har kunnet kjenne noe, men de siste tre dagene har det liksom slått til. Regner med sparkene blir sterkere, men gøy å kjenne!

• 2 uker senere...

jeg har kjent bobling siden uke 12, uke 16 begynte det å sparke ..det har væert hver dag siden og i uke 19ca så jeg magen "riste"litt når det sparket..mannen min kunne kjenne det også..men etter det, hver gang han legger hånden på magen enten stopper hun å sparke..eller hvis det kommer noe spark så er der rett ned i blæra eller inn i ryggen så min mann kjenner ingenting, typisk..nå er jeg 21uker og det er enda kraftigere spark nå og det kjennes ut som en slange som snor seg inni der så tror det begynner å bli trangt inni der..kjempe gøy å deilig å kjenne liv....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...