Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #1 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei; Vi har to barn på 2 og 4 år. begge jobber 100%, Jeg er igang med kursing og opplæring da jeg skal overta butikk etter mine foreldre, som er utrolig myyyyye ansvar, men noe jeg har veldig lyst til. det er liksom nå jeg har sjansen. vi kunne tenkt å fått flere barn, gjerne med ikke altfor lang aldersforskjell, men ser ikke hvordan jeg skal forene det med jobben min. jeg har tenkt litt på å vente noen år med 3 barnet , til jeg er kommet litt mer inn i dette med butikkdrift,samt at vi kan få nyte de ungene vi har og hverandre, syntes overgangen fra 1 til 2 var rimeli hektisk. men ulempen da er at ungene ikke får samme gleden av hverandre, og jeg blir eldre. ( er 29 nå så har jo noen år til på meg da:) og det er jo aldri noen garanti på at man kan få flere heller... og fremover skal ungene følges opp med lekser og div fritidsaktiviteter, får jeg tid og overskudd til dette samt ha en butikk som er min? pliiz gi meg noen råd- bør vi vente noen år eller hur?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139502629-%C3%B8nsker-oss-nr-3-men-skal-overta-butikk/
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Del Skrevet 8. februar 2009 VENT !!!! Har drevet butikk selv... ikke akkurat så veldig praktisk... Har tre barn selv; 3,5 år mellom de to første og nesten 5 år mellom nr.2 og nr.3. Nr.3 er nå over 6 år og vi prøver igjen, så d vil iallefall bli over 7 år mellom de to siste ) De er forøvrig som søsken flest; gode venner og krangler om en annen. Man kan heller ikke vente at man skal bli kompiser som voksne kun fordi man er søsken.. Jeg har selv en søster som er 2-3 år yngre enn meg, og vi er utrolig forkjellige. Vi er ikke mye sammen, ei heller prater vi noe særlig. Svigerinnen min derimot er bestevenn med sin søster, som er hele 11 år eldre enn henne. Så dette skal du slettes ikke tenke på !!! Dessuten; rekker de to første å bli større, trenger de mindre hjelp, samt at de kan hjelpe til med babyen når den tid kommer... ) Så konsentrer deg om butikken, og de barna du har i flere år framover. Tror d vil være d beste, og mest praktiske, for dere alle. (men d er MIN mening !!!) LYKKE TIL !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139502629-%C3%B8nsker-oss-nr-3-men-skal-overta-butikk/#findComment-139603623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå