Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Min datter er syk med halsbetennelse. Har gått på penicillin et par dager, så er bedre nå.. men sliter fortsatt med nattesøvnen. Sov en natt hos min mor, og da sov hun bra... men her hjemme våkner hun og gråter masse... roer seg ikke ned før vi tar henne opp og har henne inntil oss... vi tar henne jo vanligvis ikke opp, må lære å sovne igjen selv... men er jo litt annerledes når hun er syk! Hva gjør dere???
Frøken Freken Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jenta vår på 4,5 måneder har vært syk denne uka, hvilket har gjort at jeg har kastet vanlige rutiner på båten for å gi henne en best mulig dag/ natt. Har bla: - samsovet med henne for å kunne roe henne fort ned når hun våkner av hostinga si, samt gi henne trygghet. Gjør også at jeg klarer å slappe litt bedre av - ved noen anledninger bysset henne i søvn for daglurene og latt henne sove i armene mine - gitt henne drømmemåltid (flaske i søvne på natta) fordi hun får i seg for lite mat Jeg var også usikker på om jeg kunne gjøre både henne og meg en bjørnetjeneste ved å hoppe av rutinene, men har komt fram til at mine prisipper for barneoppdragelse ikke på langt nær er så viktige som at hun skal ha det best mulig nå når hun er syk. Får heller ta kampen etterpå, om jeg må.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå