craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Når jeg ikke vill gi min datter på 6mnd fingerkjeks? Jeg mener at hun vet ikke hva det er likevel, så hun vet jo ikke hva hun "går glipp" av.
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Er det noen som mener du er streng da eller? Min gutt på 10 mnd har såvidt smakt kjeks før.. Synes ikke jeg er streng.
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Foreldrene mine synes at det ikke gjør noe at hun får smake.. Sier at jeg og søstern min fikk det når vi var på den alderen. Men jeg ser ikke noe behov får at hun trenger slikt.. Hun får jo selvfølgelig smake på ting, men da syns jeg heler frukt og lignende er bedre.
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Det er sånn besteforeldre er, min mor er også veldig på at han skal få smake på ting, men hun har vel skjønt at jeg ikke synes han skal få noe særlig søtt. Du besttemmer over barnet ditt, jeg er enig i at de ikke trenger søtsaker så tidlig.
lille sprelle Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 vår snuppe har vært matglad hele tiden og for derfor smake på alt mellom himmel og jord omtrent MEN det er snakk om å smake! det betyr en liten ert av ting som ikke er sunt. Sunne ting får hun imidlertid mer av (10 mnd) hver enkelt må bestemme for sin baby
Berta_78 Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Ikke streng! Det er virkelig ingen grunn til å introdusere så meningsløse produkter før man må. Jeg gruer meg skikkelig til babyen blir stor nok, jeg VET jeg må ta en kjempekamp med farmor som gir kusinene dyrekjeks og sjokoladekjeks og is og fandenskap når de ønsker, hverdag og helg. Og klager over at de er så småspiste til middag...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 6 mnd gammel!? Nei du er slett ikke streng. Jeg er sikkert mye strengere. Gir ikke noe som er tilsatt ekstra sukker til junior jeg. Han vet ikke hva det er og da kan han heller ikke savne det. Flaska inneholder vann og kun vann. Saft har han aldri smakt, og det tenker jeg ikke introdusere på en stund heller! Til jul fikk han en skum-nisse å suge på, det er alt han har fått av søtsaker. Han var egentlig ikke så interessert i den skumnissen heller...... Pupp er best i følge junior ;-)
Isabella12 Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 Nei du er ikke for streng. Men barn lærer seg raskt forskjell på foreldre og besteforeldre; er besteforeldre veldig ofte barnevakt, må kanskje de få bestemme litt også (den tiden de har barnebarna). Er de det sjelden, spiller jo ikke en liten kjeks fra eller til så stor rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå