Gå til innhold

Hvorfor lyger brio?

Anbefalte innlegg

Går man inn her: brio.net og videre inn på brio happy og ser hva de veier, står det at den vognen som i virkelighetet er den letteste her er tyngst.

Dette er jo helt feil! Spør man i butikken eller leser i brosjyren eller bruksanvisningen til vognen får man helt andre tall. I tillegg kan man lese om man går inn på hjemmesiden og inn på understellene at light er lettest. Bare navnet i seg selv sier jo at denne vognen må være lettest. Og det er jo bare å kjenne på vognene i butikken så kjenner man jo at forskjellen på den tyngste (compact) og den letteste (light) er faktisk ganske stor!

Syns bare dette er litt rart, og lurer på om hvorfor de har disse feile opplysningene? Man blir jo helt forvirret! Hvilke opplysninger skal man liksom stole på?

Jeg har selv sett i brosjyren på buttikken at de forskjellige happy vognene veier noe helt annet enn det som står på hjemmsiden. Den tyngste er med compact understell, i midten er telescop og letteste er telescop light. Husker ikke i hodet hvor mye alle veide, men tror det var hvertfall 3 kg forskjell på tyngste og letteste.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139502373-hvorfor-lyger-brio/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får vel skrive en mail til brio og klage, hehe. Og det samme til alle andre vogn merker som opplyser om en vekt på vognen som ikke inkl. hjulene, hva er vitsen med det liksom? Man vil jo selvfølgelig vite hva den veier MED hjulene. Jaja alt jeg skal irritere meg over en tidlig morgen....

Her ser du hva de veier:

Vekt Compact 16,3 kg

Vekt Teleskop 15,1 kg

Vekt Teleskop Light 13,9 kg

Dette er komplett med hjul.

http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_42_247&products_id=1365

Det samme står i brio heftet man får på butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...