Tuddilidu Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 Hvis dere spiser når dere natt ammer da?
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Spiser ikke, men jeg har alltid en god halvliter eplejuice på nattbordet som jeg setter til livs Blir besatt tørst om natta.
LilleBjella Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 spiser ikke. Men har en vannflaske på nattbordet.Hver gang småen begynner å suge, kjenner jeg tørsten komme noe helt enormt. Da MÅ jeg drikke, men syns vann funker best. Er det meningen man skal spise på natta når man ammer? Jeg står jo ikke opp....
tertilus Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Jeg husker at jeg kunne bli akutt sulten om natta da mini var veldig liten, Spiste ofte en banan, gulrot eller yoghurt + vann. Dette var mens jeg ammet annen hver time. Det holdt med vann etter hvert som det ble mindre amming.
WPW Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 drikker bare vann.. hadde jo våkna hvis jeg stod opp for å spise..
tertilus Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 jeg hadde med meg "niste" på nattbordet - funka fint det
Tuddilidu Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2009 jeg blir super sulten og tørst!! Spiser kjeks og der er jo ikke akkkurat sundt.
LilleBjella Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 jeg blir også veldig sulten på nettene når jeg våkner, men bare ignorerer det. Og så går det bort:) Da jeg gravid, måtte jeg imidlertid opp å spise et knekkebrød av og til, da det stod på som verst de første ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå