Gå til innhold

Tips på bæresjal??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker det og har erfaring?

Hvilke forskjellige typer finnes det og hva heter de? Hvor får du kjøpt de?

Har brukt BB litt men føler at ikke det er så godt for ryggen hans og har fått følelsen av at sjal er mer skånsom for de små=)

Men vil gjerne ha litt info før jeg kjøper noe...

Takk for svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har et elastisk kjøpt på babyshop og både pappaen og jeg er veldig fornøyde med det. Vi bruker det fremdeles (10 mnd)

har skjønt at det er forskjellig kvalitet på de elastiske. det på babyshop er relativt fast og kan derfor brukes lengre

Skrevet

Heisan :)

Gå inn på www.tettinntil.no, der er det masse informasjon om bæring og bæresjal, og masse annonser som leder deg videre til gode sider som selger bæresjal på nettet. Jeg kjøpte elastisk sjal og ringslynge på nett, og er kjempefornøyd! :)

Skrevet

Jeg har aldri brukt sjal, men folkene på tettinntil.no sier at når man først har lært seg teknikken, da er det kjempegreit.

Jeg bruker mei tai og Manduca og det tok ikke lang tid å lære seg å ta de på. De er også mye bedre enn BB.

Skrevet

Eg elsker bæresjal!

Favoritten er nok indio, fordi det er så stødigt, at eg fremdeles kan bære jenta mi på snart 2 år uten problemer. Men det er vanskelig å velge, så eg vil nok anbefale deg tettinntil.no Der kan du finne omtaler av ulikt bæretøy. Vil også anbefale deg å kjøpe brukt. Det er billigere og sjalene er myke når du får de. Da er de mye bedre og lettere å knyte;)

Det kan virke litt vanskelig med knytinga i begynnelsen, men etter litt øving går det superlett!

Skrevet

Takk for svar allesammen=)

Nå fikk jeg bestillt meg et elastisk sjal på nett, Moby Wrap het den.

Var inne på tettinntil.no og der var det så mye og velge blandt, det var supervanskelig, men falt tilslutt på elastisk sjal. Håper jeg og lillegutt blir fornøyd=)

Skrevet

Kjøpte mitt på granitt på grunerløkka, koster kun 300kr tror jeg. Elastisk sjal. Fungerer fint fortsatt til jenta mi på 14mnd. Har brukt det siden hun var nyfødt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...