Nattinatta Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Og har begynt med sportsdelen? Når gikk dere over til den? Er dere fornøyd? Var det vanskelig å få på kalesjen? hehe, sliter litt.... Får den ikke helt ned i sporene. Skal det være slik?
Mini nr 2 i mars Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Hei! Jeg har Brio sing. Er veldig fornøyd sånn generellt med vogna! Begynte med sportsdelen da jenta var 5,5 mnd. Nå er hun 8 mnd. Vet ikke helt om jeg er fornøyd med sportsdelen...dvs, jeg syns den er veldig lett å montere. Bare et klikk så er den på og et klikk så er den av(tok et par ganger i begynnelsen før jeg ble vant med hvor den skulle sitte i sporene). (Men sånn var det jo med bagen og). Problemet her er at jenta nekter å sove i vogna. Jeg har tenkt at det er fordi sportsdelen er så åpen..Men det kan faktisk hende at jenta mi ikke hadde sovet i vogna uansett hvilken vogn vi hadde hatt..det virker som om hun må ha det mørkt og stille for å sove, så det spørs nok om jeg kan skylde på vogna. Ellers syns jeg den er veldig lett og hendig, og det er veldig lett å justere liggestillingen. Så som sagt er det eneste jeg er litt misfornøyd med det at den er litt åpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå