Gå til innhold

Bekkenløsning er jo hormonelt...

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

I 2008 har jeg gått på mye hormonkurer... Både menopur og puregon... 5 uker på sprøyter til icsi forsøket og 4 uker på sprøyter til aih forsøket... Det sisteaih forsøket som fungerte gikk jeg på sprøyter i ei uke bare... Men jeg har nå tidenes værste bekkenløsning! Er det max uflaks eller kan det ha med alle hormonene jeg har dyttet i meg? Noen som vet?

Fortsetter under...

Jeg er ikke gravid nå, men denne måtte jeg bare svare på.

Da jeg gikk gravid med datteren min så fikk jeg bakkenløsning tidlig i svangerskapet. Jeg var SVÆRT plaget. Dette har aldri helt gitt seg etter at jeg fikk henne, og det er np 2 år siden. Jeg har hatt noen perioder der jeg nesten har vert helt god etterpå og noen perioder der jeg har hatt litt vondt.

Men så skulle jeg ha andre IVF forsøket nå. Jeg får jo noen vanvittige oser av alt mulig. Denne gangen skule jeg bruke pregnyl som progesteronstøtte (dette var i nov/des). Jeg merket at etter 2 dager på sprøyten så kom smertene sagte med sikkert. Jeg sluttet på sprøytene i midten av desemver. Forsøket av negativt, men smertene ble værre og værre. I julen hadde jeg så vondt jeg kunne ikke bøye meg, ikke kunne jeg løfte min datter på 10 kg. Det har blitt bedre nå, men langt fra bra. Det virker ikke som det blir bedre heller. En dag er grei nok, mens den neste igjen er grusom.

Så svaret mitt blir vel enkelt å greit at ja, jeg tror isse hormonene kan gjøre mye rart med oss. Hva prog.støtte brukte du?

Jeg vet, å det er akkuratt dette jeg har tenkt på. Men jeg synes jo det er så rart at jeg har vondt enda, er jo over en mnd siden HCG var ute av kroppen. Utrolig slitene å gå slik som dette, å det verste er vel at det er til INGEN nytte. Da jeg gikk gravid var det greit fordi jeg visste det kom noe godt ut av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...