Spent!!:) Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Sniker meg inn på besøk her hos dere:) Har noen spørsmål til dere som har et sånt combi-sete i bilen! Altså som kan brukes både forovervendt og bakovervendt! Bruker dere det forovervendt/kommer dere til å bruke det forovervendt? Eller brukes det for det meste bakovervendt? Håper noen gidder å svare:) Ha en fortsatt fin kveld:)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har akkurat kjøpt meg (eller lagt av da) Besafe izi Combi De har fått kjempegode testresultater på alle sidene jeg har klart og finne, ogpå 4 av 5 tester lå de på topp. Vår tøtte er 13 mnd. og 8 kg, så hun kommer til å bruke det bakovervendt til hun rett å slett ikke får plass der lengre Da snur vi det, håper hun kan bruke det bakovervendt til hun er i hvertfall 3 år, helst lengre
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Vi kommer til å bruke det bakovervendt så lenge det er mulig, blir bilturene et mareritt pga at det er bakovervendt så snur vi det, men håper å ha det bakover så lenge hun har plass!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 har også besafe izi combi kjempe fornøyd, supert bilsete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå