Gå til innhold

Jippi! Noen bekymringer er over:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er født med hjertefeil, og er operert. Han har ett langt sykehusopphold i senga bak seg, og jeg har vært mye bekymret for han. Vi har nesten mista han flere ganger, og han er fremdeles livstruende syk. Det som i det siste har bekymret meg mest er at han har strevd med å spise og legge på seg, og jeg har i tillegg vært bekymret for om han henger mye etter de andre babyene pga respiratorbehandling og uker i senga.

Nå har han fått ny medisin og to kiropraktorbehandlinger for stiv nakke og spiser som en helt igjen. Er 62,5 cm lang og 4800g nå, 3,5 mnd:) Så godt at han snart er 5 kg:D!!!!!! I dag snudde han seg også fra mage til rygg og tilbake igjen flere ganger, ligger som en prins på magen og snakker med seg selv i speilet. Er så herlig når positive ting skjer:)

Håper det holder seg bra nå, så kan vi få litt rolig fødselsperm vi og:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg,nytt den lille pinsen din,det gjør jeg med min også!!!

Skrevet

Skjønner at dere har hatt det strevsomt siden dere fikk barn, men så fantastisk godt når det begynner å skje positive ting:) Du skal se han blir en av de største og sterkeste barna når det kommer til stykket;) Lykke til!! Utrolig hvordan man setter pris på de små øyeblikkene når man får barn..

Skrevet

så deilig at ting blir bedre da :o)

håper han blir helt frisk. må være tøfft med et så sykt barn.

han tar helt sikkert igjen sine jevngamle ifht utvikling.

Skrevet

Nå ble jeg glad på dine og lillegutts vegne, Temine. Fulgte deg også på bim, godt å høre at ting går bra. Tror ikke du skal bekymre deg for at han henger etter andre babyer. Min prinsesse er 4 måneder i neste uke, og hun snur seg ikke enda. Dvs hun har snudd fra mage til rygg, men det var nok mest overbalanse og ikke en bevisst handling :) Håper du klarer å kose deg masse med fødselspermisjonen fremover :)

Skrevet

Så bra! Ønsker dere alt godt. Har en gutt selv med en alvorlig og sjelden diagnose. Den er riktignok ikke livstruende, så lenge den behandles. Men som førstegangsmamma har jeg innsett at de følelsene man får når noe er galt med barnet ditt, er noe man ikke kan forberede seg på. Du virker som en sterk person! Klem:)

Skrevet

Litt av en start på livet dere har hatt!!Så godt og høre det begynner og bli bra:=)har en vennine som skal snart igjennom det samme,krysser alle mine fingrer på at det går bra.

lykke til videre til dere:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...