Gå til innhold

Bakovervendt bilstol nr 2...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begynt å se på sete nr 2 nå...mini er 6,5mnd og veier litt over 9 kg kan jeg tenke meg (veide 8,9 på 6mnd kontrollen). Vi vil ha bakovervendt så regner kanskje med at valget blir tatt etter å ha sett setet i bilen og sett hvordan mini sitter i den! Men kunne tenkt meg litt mer kunnskap og erfaringer med de forskjellige setene!

Hvilket sete har dere, når ble det tatt i bruk og evt. det dere liker/ikke liker? Vet at dette selvfølgelig er veldig individuellt, men vil gjerne være litt forberedt før vi drar å shopper. (En kan jo møte så mye rart innenfor ekspeditører også!) :/

Håper noen gidder å svare:) Ha en fortsatt fin kveld!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt besafe izi combi..

Fornøyd med det utenom iblandt syns jeg hodet hennes tipper fram...Og det ser så ubehagelig ut.

Hun er snart 6mnd, håper det kanskje blir bedre jo eldre hun blir men...

Skrevet

VI har vært to steder hvor vi har fått skikkelig hjelp til bilseter. Det ene er gamle Fru lyng- i citypasasjen. en av de damene som jobber der - Veldig bra.

og det samme gjelder Babyshop på¨Ryen.

Vi har begge steder- sagt at at vi vil ha det beste- uansett hva det koster - og da har vi fått veldig bra setter - langt fra de dyreste- men de beste.

Skrevet

...og hvilke seter kjøpte dere da? Skal kjøpe bilstol nr.2 til frøkna på 8 mnd og vanlig beltestol til 3-åringen!

Skrevet

ok, hvilke seter endte dere opp med?

Eller hvilke stod det mellom?

Har dere isofix?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...