♥gullegull08♥ Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Vet at barna helst skal sove på ryggen, men de siste par ukene så har vesla begynt å snu seg for å sove på magen... Hun er straks 10 mnd.. Har lest at så lenge barnet kan snu seg selv så er dette greit..men problemet er at isteden for å snu seg tilbake så reiser hun seg opp på alle fire og griner til jeg kommer å snur henne...som oftes sovner hun igjen når vi snur henne, men av og til våkner hun og blir våken en time eller to.... da er spm... skal jeg la henne få gjøre som hun vil og bare snu henne når hun gir beskjed om det eller skal jeg kjøpe meg en babysafe så jeg og får sove? hva ville du gjort?
plastblomst♀♂♂ Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg ville snudd henne når hun gir beskjed. Ville ikke kjøpt babysafe.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Har samme "problem" hos oss. Junior prøver alt han kan å komme over på magen. Av og til sovner han slik, men når han våkner klarer han ikke snu seg, men ligger på magen og klager. Bare snur ham igjen jeg. Skjer max to ganger hver natt. Han er akkurat 6 mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå