lene_86 Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 skal dere kjøpe inn dette og bruke utenpå ammeinnleggene? får man kjøpt dette på alle apotek?
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Det er noe jeg har brukt kun under oppholdet på barsel. Det holder lenge med ullinnlegg etter du er kommet hjem.
lene_86 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2009 Ok. Var dette noe du fikk på barselavdelingen da eller? Hvorfor brukte du det der?
Attekattenoa Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har brukt det ganske lenge etter barseloppholdet også (med de to eldste barna), varmer godt når sprengen er som værst Og kan redusere sjansen for brystbetennelse. bruker det nå også, de har det visst ikke på apoteket her jeg bor ihvertfall, så fikk jordmor til å ta med til meg fra føden (jeg fødte hjemme denne gangen).
Mia77 Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Jeg kjøpte meg en rull på apoteket, og brukte det mye. Brukte det rundt brystene, veldig godt og varnt. La det også nedi vogna slik at det isloerte litt ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå