ønskebarn3 Skrevet 22. januar 2009 #1 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei alle sammen! Jeg hadde en MA i uke 12 den 3 desember. Har etter det hatt en mentruasjon, der første blødningsdag var 4 januar. Jeg regnet meg da fram til at eggløsning ville finne sted rundt 16 januar. jeg fulgte derfor med på tappen og sekret fom den 14 januar og fram til nå (22 januar), men har ikke kjent noe antydning til eggløsning. Derimot har jeg fra 17 januar og fram til nå hatt vond korsrygg, murringer nederst i magen, med strekksmerter på høyre side, som også ved et tilfelle strålte ned mot låret. Jeg har også ved 2 anledninger kjent et lynende stikk i skjedeveggen. Jeg trodde jo i utg.punktet at jeg ikke hadde eggløsning denne mnd, men pga disse smertene begynner jeg jo å lure på om den kunne ha kommet tidligere enn jeg rodde, å at disse smertene er tegn på graviditet! Jeg håper jo så inderlig, men det er vel alt for godt til å være sant! Noen som har opplevd lignende smerter ved tidlig graviditet? Eller kan det ha vært el-smerter, selv om tappen var lukket og ingen el-slim? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139500553-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå