mammakommersnart Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jeg skal begynne å selge disse kule barneklærne i vår. Gå inn på www.meandi.no og fortelle meg hva dere syns.
Frøken Freken Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 likte stoffet med godisrottor på Men ikke veldig begeistret for bomullstøy av denne sorten, lilker mest litt dusere farger og ikke så mye mønster til snuppelure. Ala MeMini, MiniAture, Nordli ol
rampete robin Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Ikke noe for meg. Aaaaaalt for mye mønster på mye av det. Men lykke til :-) Jeg var fristet til å selge klærne selv, jobbe hjemmenfra, men det var før jeg kikket på utvalget...
mammakommersnart Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 tusen takk! jeg håper det vil gå bra. Ta en ny kikk den 31. januar. Da lanseres vårkolleksjonen. Når høst kolleksjonen las ut i august, var det over 2.6 millioner klikk på websiden på 8 timer. Så svenskene liker visst klærne. Jeg håper bare på det samme i Norge. Takk for tiden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå