Gå til innhold

Jeg finner IKKE gravidbukser som passer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor stopper alle gravidbukser på alle nettbutikker, kappahl etc på str 48?? Jeg passer ikke i gravidbukse str 48 på kappahl nå (selv om jeg passer fint i 46 der ellers), og de har ikke større str så vidt jeg har sett. Eller?

Er så skuffa:/ ønsker meg fine gravidbukser med strikk oppover magen, men så var det jo å få dem over låra...

Ja, jeg er blitt forbanna og frustrert over gravidbuksemarkedet :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff...sliter med det samme nå. Kjøpte en bukse på H&M, som ennå passer, str 46, fin jeans som det er litt stretch i.

Var der i går for å finne en bukse til, men får dem søren ikke over låra:(

Kan jo da finne en på BB? Med stretch, blir mer behagelig.

Skrevet

Zizzi har gode bukser med strikkregulering i livet. Sånn som man får til barna også:-) De er ikke bare til gravide, men veldig kjekke fordi man kan slakke livet etterhvert som magen vokser. Har dem helt opp til str. 54-56.

Skrevet

Jeg må si jeg har blitt skikkelig FORBANNA over det samme temaet!!

Det er greit det er moderne nå med bukser som er smale i beina, lår og legger, men det må da vel FOR SØREN gå ann å ha noen som er litt videre også??? Buksene på HM passer meg fint rundt hoftene og magen, men hva hjelper det når de sitter som pølseskinn rundt lår og legger??

Til deg som anbefalte buksene fra ZIZZI, ser det ikke litt rart ut om man som gravid bare bruker vanlige bukser i en større størrelse, blir de ikke liksom altfor store andre steder enn over magen da??

Er jo noen nettsider da, som selger mammaklær i store størrelser:

www.netmama.dk

www.motherhood.com

Vurderer å bestille herfra jeg, noen som har erfaring med det??

Skrevet

Det fine med noen av Zizzi-buksene er jo nettopp at man kan fortsette med samme str. som man pleier, fordi det er ganske mye å gå på i livet. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye og hvor man legger på seg.

Kanskje jeg er heldig som stort sett bare får større mage :o)

Skrevet

Jeg har hatt samme problem men har oppdaget at boob klærne går oppover i størrelsene. De er kjempe gode!!! Gode gensere og gode bukser, anbefales!!! Har bukser fra zizzi i str 52-56 men i boob kjøpte jeg joggebukse i str 50 og den er kjempe god!!!

Skrevet

huldra1982: Ja, ikke sant?? Men jeg har også merka at gravidbuksene på H&M er ofte mye smalere i låra enn fx BiB-buksene. Det er jo akkurat derfor jeg ikke passer i gravidbuksene... Jeg har kika på motherhood, og har jo vurdert det selv- men for det første er det tollen som kommer med en gang man krysser grensa på 200,- og så var der jo ikke akkurat så mye fancy i plus-size bukser heller akkurat. Skal sjekke ut den netmama, men er jo samme greia med toll der også.

kropp: jeg heller har ikke vokst andre plasser enn på magen... men ikke noe lettere for det tydeligvis.

Skrevet

kropp: jeg heller har ikke vokst andre plasser enn på magen... men ikke noe lettere for det tydeligvis.

Skrevet

ops, ikke til kropp den siste her, men til 'overraska'

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Jeg håper denne linken fungerer :

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23817&productId=215785&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Det er en bukse fra ELLOS PLUS collection. Den er UTROLIG GOD :)))

Jeg er selv 180 høy og den er kjempelang i bena og vanvittig lang over magen, går meg nesten til under puppene!! Genial bukse. Jeg er i uke 32

Kjøpte to stykk av den svarte i strl. 50/52 og kunne faktisk hatt 48/50, men satser på at den krymper litt i tørketrommel.

Den sitter fint i lårene og har et vanvittig behagelig stoff, amen for at jeg kom over denne buksen. Anbefales!! og den ser IKKE ut som en typisk "dassebukse" på

Skrevet

Jeg anbefaler iallefall boob klærne:-) Både for de som vokser bare på magen og for de som vokser litt over alt:-)

Skrevet

jeg bruker str 56 til vanlig,kjøpte jeans fra ellos i str 58/60,som kommer til å vare enda en stund over magen. Blir jeg større enn det,får jeg holde meg til å gå i nattkjole.

Skrevet

Til Marielle23: Har ei venninde som har ei bukse tilsalgs, den er ikke brukt.. Hun kjøpte seg noen gravid klær blant annet en jeans som er i srl 54/56 den er i stretch og sitter som ett skudd når du får den på.. Men er vid i leggen så den klamrer seg ikke til leggen din... Hun skal selge den fordi hun desverre mistet sin lille engel og orker ikke og ha klærne liggende... send meg en privat melding hvis du er intrisert.

Skrevet

Hvor får vi kjøpt bukser fra boob??

Skrevet

Jeg har endel bukser, tunikaer, og skjørt som passer de som vanligvis er i ca 46. Send meg en PM hvis dere er intressert. Gir de bort mot portokostnad Det er endel fra H&M, Mamalishious og Kappahl + noe kjøpt i utlandet.

Skrevet

Diverse butikker som har babyutstyr.

DEt er veldig gode ammeklær også, sånne topper som delt på midten:-)

Bebito i TRondheim og flere butikker i oslo iallefall er de jeg vet om.

Går sikkert ann å google det for å finne hjemmeside og butikker:-)

http://www.barnekompaniet.com/

Her finner du litt info iallefall:-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ville bare si at jeg kjøpte nettopp dongeri stretchbukse fra denne nettbutikken: http://la-vida.no/nettbutikk/

De har dongeribukser med ekstra vidde i lårene! Og så var de veldig hjelpsomme med å hjelpe til m størrelser. Alt jeg hadde bestilt passet og var kjempefint! Utenom en Bh, der hadde jeg visst litt større pupper enn jeg trodde, hehe! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...