Gjest Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Synes det er så koselig.. Uttalt som Jenni. Er det et "kallenavn" for f.eks Johanna, Johanne?
prebs Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Det er mulig at det opprinnelig er et kallenavn, men det står godt alene - kallenavn som hovednavn er jo veldig in nå (Maja, Milla m.m.). Synes det er ganske fint.
Vannmann35 Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Jeg liker det ikke, til tross for at min nydelige oldemor het Olga Jenny Marie... Synes Jenny er litt hardt og er ikke så begeistret for y-navn som Penny, Nelly, Lilly, Willy egentlig. Men liker Lucy og Molly da...
meg83 Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Jeg synes y-navn som Penny, Nelly, Lilly og Willy blir utrolig harry, men Jenny stiller i en halt annen klasse! Synes det er et koselig og nydelig navn, og både sterkt og søtt på samme tid
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Jenny har vært brukt som egennavn i generasjoner, så at det skulle være et kallenavn, har jeg aldri tenkt på. Min gammeltante og hennes tante het Jenny, og jeg har bare koselige assosiasjoner til det. Vet om ei Jenny i tjueårene og ei i tenårene også.
Gjest Siklerotte Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er veldig glad i navnet - selv om det er veldig mange som heter det. Aldri sett på det som et kallenavn, nei.
Synnøve_Solbakken Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Syns Jenny er ganske fint, i engelskspråkelige land er det vel kallenavn for Jennifer, men jeg ser ikke på det som kallenavn for Johanna/e.
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Ja, er vel mer utbredt som kallenavn der, men jeg vet om ei Jennifer som blir kalt Jenna. Takker for svar.. Synes -y navn er vakre, spesielt Henny, Jenny, Lilly, Molly og Nelly.
Zeke Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 det er et nydelig navn en jente i bhg fikk en lillesøster hu heter jenny maylen var bare litt over 2 kg og utrolig nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå