Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så koselig.. Uttalt som Jenni. Er det et "kallenavn" for f.eks Johanna, Johanne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig at det opprinnelig er et kallenavn, men det står godt alene - kallenavn som hovednavn er jo veldig in nå (Maja, Milla m.m.).

Synes det er ganske fint.

Skrevet

Jeg liker det ikke, til tross for at min nydelige oldemor het Olga Jenny Marie... Synes Jenny er litt hardt og er ikke så begeistret for y-navn som Penny, Nelly, Lilly, Willy egentlig. Men liker Lucy og Molly da...

Skrevet

Jeg synes y-navn som Penny, Nelly, Lilly og Willy blir utrolig harry, men Jenny stiller i en halt annen klasse! Synes det er et koselig og nydelig navn, og både sterkt og søtt på samme tid :)

Skrevet

Jenny har vært brukt som egennavn i generasjoner, så at det skulle være et kallenavn, har jeg aldri tenkt på.

Min gammeltante og hennes tante het Jenny, og jeg har bare koselige assosiasjoner til det. Vet om ei Jenny i tjueårene og ei i tenårene også.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg er veldig glad i navnet - selv om det er veldig mange som heter det. Aldri sett på det som et kallenavn, nei.

Skrevet

Syns Jenny er ganske fint, i engelskspråkelige land er det vel kallenavn for Jennifer, men jeg ser ikke på det som kallenavn for Johanna/e.

Skrevet

Ja, er vel mer utbredt som kallenavn der, men jeg vet om ei Jennifer som blir kalt Jenna.

Takker for svar.. Synes -y navn er vakre, spesielt Henny, Jenny, Lilly, Molly og Nelly.

Skrevet

det er et nydelig navn

en jente i bhg fikk en lillesøster hu heter jenny maylen

var bare litt over 2 kg og utrolig nydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...