Gå til innhold

gardiner som har store løkker oppe til å tre på stanga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

de skal bare henge rett ned? sant? :)

Skrevet

Det er vel som så mye annet her i livet: Valgfritt!

(min personlige mening er at de fleste gardiner er penest når de henger rett ned)

Skrevet

Nei, ut på siden...=P

Skrevet

har gammeldagse blondegardiner nå og de er ikke "henge rett ned" gardiner. Men disse nye er vel det? hehe.

Skrevet

jeg har akkurat kjøpt nye gardiner i dag med sånne remser du knyter til løkker/sløyfer øverst og de er både fine når de henger ned og til siden. kreative meg gadd ikke legge opp så jeg slo en knute på de og da går de til gulvlista men så fant jeg ut at jeg skulle henge knuten på en krok ved siden av og ble superduperfornøyd. hehe.

Skrevet

jeg må også legge opp alle gardinene men enn så lenge får de være litt for lange. Vi har 228 cm under taket. gardinstanga er på 2 meter og gardinene er 220... jaja... de andre jeg har er 250 lange. så får sy en dag jeg gidder. Har i alt 8 vinduer og altså 32 gardiner å legge opp totalt.

hvor kjøpte du slike med knyting oppe? jeg laget det til rommet til jenta mi og syns det er så koselig. ville gjerne hatt det i stua også men fant ingen da jeg lette etter ferdigsydde...

Skrevet

kjøpte mine på indiska i dag! de er så fine at jeg er helt forelsket. hehe. tynne hvite med litt mønster og glans i. sukk. hehe.

Skrevet

åh.. at jeg ikke sjekket der da. :)

Skrevet

om du vil se de så synes litt av de her

www.tinkerbelle.blogg.no

Skrevet

så fine de var :)

synd jeg akkurat har kjøpt nye gardiner da....

Skrevet

hehe ja, jeg ble fornøyd iallefall.

Skrevet

Jeg var inn epå bloggen din for å se på gardinene dine da jeg leste det du skrev om strikkebuksen. Siden du skriver det er så mange tråder å feste når du strikket striper lurer jeg på om du da har kuttet av tråden for hver fargeskifte? Om det er det du har gjort vil jeg bare si at det trenger du ikke. Du løfter bare tråden opp til ny farge.

Skrevet

Kjempefine gardiner :)

Og ang det med Orchideene så gjør jeg akkurat det samme ;) Ikke en eneste en som har sett at den ikke er ekte ;)

Skrevet

mphs

jeg prøvde det, men det ble ikke noe fint. mulig det er fordi jeg feller på raden før jeg skifter farge. SAMT jeg har en litt sær unge som ville dødd på seg og kasta ullbuksa i søpla om hun skulle ha råket til å få tredd tåa si inni en sånn tråd. jeg vet ikke hvor mange strømper som har gått i søpla pga tråder, kuler, krøller osv. hehehe.

Skrevet

eleanor

får du blomster igjen på dine gamle stilker? jeg ville blitt så glad om jeg faktisk fikk en orkidee til å komme tilbake igjen. hehe. jeg som trodde svigermor var et levende geni når jeg oppdaget det. ;p

Skrevet

Kansje det. Ellers så bruker jeg å tvinne trådene en gang rundt hverandre om det blir litt i lengste laget mellom fargeskiftene slik at tråden ikke "henger løs" og slik at man ikke setter tåen eller fingrene fast i de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...