Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Jenta vår lærte seg å rulle og åle til normal tid. Deretter har det gått bakover. Klarer ikke rulle lenger overhodet, klarer ikke reise seg opp, beina svikter og vil ikke bære henne. Synes også hun smiler mindre enn før og prater/babler mindre enn før. Hun er om lag ti måneder nå.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Jeg hørte om noen som hadde et virus som gjorde at ungen ikke kunne gå, ble frisk igjen etter sykehus behandling. Husker ikke noe mer.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Høres ut som en muskelsykdom.Muskeldystrofi. Sjekk på Frambu.no.
Tulla1 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Du kan jo Gå inn på Sunnås sykehus, TRS senteret og les litt. Det er en diagnose som er sjeldent oppdaget i norge men de driver med utredning nå for det er mange som har det men ikke vet d. Dette gjør heller ikke Almen legene, de jobber med og få ut diagnosen til almen leger men dettte tar tid. Du kan gå inn på diagnosen EDS og lese. Det er om bindevev i kroppen som gjør at muskler og bindevev i kroppen svikter, Ting kan skli ut av ledd eller kroppen orker ikke og bære barnet.. Vet ikke om dette er noe hjelp men det kan ihvertfall ikke skade og lese litt, kansje det kan være noe i det. Jeg har selv barn med denne diagnose,noe som ble oppdaget ganske tilfeldig for de jeg nektet å go ta at de ikke hadde mer svar på hvorfor barnet mitt ikke orket eller klarte ting andre barn skulle klare....
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Symptomene du nevner kan ligne litt på Rett syndrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå