Gå til innhold

Ang svie ved sex og utrolig sårt underliv og såre slimhinner :o( Åh, blir gaaal!!

Anbefalte innlegg

Det er nå snart 4 månder siden jeg fødte, og det gjør så vanvittig vondt å ha sex at jeg nå gir opp snart....Samboeren min begynner jo også å bli litt smådesperat for å si det mildt... :o//Har hørt at man fort får såre slimhinner når man ammer, og at det går bort når man slutter å amme.. men har jo planer om å amme til lilleknøttet er godt over ett år... Etter tips kjøpte jeg ovesterin på apoteket som er stikkpiller med østrogen som visstnok skal hjelpe mot såre slimhinner. Etter å ha tatt en slik stikkpille i går kveld, sved det mer en noen gang i underlivet, akkurat som om jeg følte at det brandt der nede, og måtte løpe frem og tilbake mellom senga og badet med kalde kluter for å lindre. Er det noen andre her med erfaringer ang oversterin, og som vet om det vanligvis gjør sååå sinnsykt vondt (svir) mens pillen løser seg opp?Det sved noe vanvittig når jeg prøvde å tisse etter å ha tatt pillen også... Kvier meg virkelig for å ta pille nummer to i kveld :o(Skikkelig kjedelig altså...

Fortsetter under...

nå har ikke jeg født, for ble ks. men dette minner meg mer om sopp. jeg var som du skriver skikkelig sår inni der og det vondt som pokker å ha sex. så, jeg kjøpte pevaryl (3 vagitorier + krem til å smøre i og rundt åpningen). 4dager så var det helt bra, men smørte en uke og etter d har jeg greidd å like sexen igjen... kanskje du skulle prøve?? et annet råd jeg har fått er å vaske med lactacyd nedentil (ph 3,5), da den er mildere enn asan og dr.greve (5,5).

kansje verdt å prøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...